بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون 5 ابر قدرت ایسوس و لنوو!

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون 5 ابر قدرت ایسوس و لنوو!

امروز در مهرماه سال ۱۴۰۱ که این مقاله را می‌خوانید، با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان می‌توانید یکی از بهترین لپ تاپ‌های پچمدار را به خانه ببرید. لپ تاپ‌های پرچمدار آخرین نسل از پردازده‌های اینتل و کارت گرافیک انویدیا را به همراه دارند. شما با مشاهده دسته بندی لپ تاپ گیمینگ ایسوس می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین لپ تاپ‌ها تا ۵۰ میلیون تومان را مشاهده کرده و خریداری کنید. مهم‌ترین ویژگی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس که حدودا 95 میلیون تومان قیمت دارد، پردازنده 14 هسته‌ای Core کارت گرافیک هشت گیگابایتی RTX 3070 به عنوان قوی‌ترین محصول انویدیاست. به علاوه، این دستگاه از پردازنده بسیار قوی ترکیب این کارت با 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه پرسرعت M.2 NVMe، نتیجه‌ای جز اجرای بسیار روان بازی‌ها را به همراه نخواهد داشت. به علاوه، این لپ تاپ از آخرین فناوری‌ها و امکانات شرکت ایسوس نیز بهره می‌برد.

  • البته هنوز هم در این زمینه از نزدیک ترین رقبای خود مانند کروم بوک Detachable با روشنایی ۳۸۶ نیت عقب‌تر است.
  • همچنین، پیشنهاد می‌شود حتماً «راهنمای خرید لپ‌تاپ دست‌دوم و استوک» را مطالعه کنید.
  • توصیه ما این است که رم 4 گیگابایت را بلافاصله بعد از خرید به 12 گیگابایت ارتقا دهید.
  • پورت تاندربولت ۴ در کنار دو پورت USB Type-A داریم که برای اتصال موس، صفحه کلید یا وب کم مناسب هستند.
  • از طرفی اکثر کاربران لپ تاپی عمومی نیاز دارند که کیفیت قابل قبولی داشته باشد و بتوانند برنامه‌هایی مثل مرورگر و اپلیکیشن‌هایی مثل ورد و پاورپویت و دیگر موارد را با آن اجرا کنند.

شما می‌توانید در دسته بندی لپ تاپ گیمینگ لنوو محصولات مختلفی را با حافظه ترکیبی SSD و HDD مشاهده کرده و خریداری کنید. هدف شما در انتخاب بهترین لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان باید یک کارت گرافیک لپ تاپ انویدیا از خانواده RTX3000 باشد. نکته مهم در انتخاب کارت گرافیک لپ تاپ توجه به عدد دهگان ۳۰۰۰ است؛ کارت گرافیک RTX 3080 قوی‌ترین مدل موجود روی لپ تاپ بوده و کارت گرافیک RTX 3050 ضعیف‌ترین مدل به حساب می‌آید. البته که ضعیف‌ترین مدل RTX3000 از نسل‌های گذشته مانند RTX2000 و GTX1000 قدرت بیش‌تری دارد. بهترین لپ تاپ های ایسوس به خاطر نوآوری های شگفت انگیز و پیشرفته شان شناخته می شوند.

امکانات لپ‌تاپ مناسب طراحی سایت چیست؟

با این حال، یکی از نقاط ضعف لپ تاپ، کلید شیفت کوتاه آن است که مدتی طول می‌کشد تا به آن عادت کنید. لپ تاپ گلکسی بوک فلکس ۱۵ سامسونگ با قیمت ۱۳۹۹ دلار در بازار جهانی ارائه شده است و محصولی آبی رنگ است که با قلم می‌تواند توجه کل دنیا را به خود جلب کند. لپ تاپ به راحتی به ۱۵ ساعت عمر باتری مجهز شده است و دیگر مجبور نیستید دنیای را تصور کنید که در آن، با یک لپ تاپ ۲ در ۱ می‌توانید تمام روز به طراحی بپردازید. صفحه نمایش لمسی این محصول، ۱۳.۳ اینچ ابعاد داشته و وضوح 1080p آن یکی از بهترین گزینه‌ها در این رنج قیمت محسوب می‌شود. این صفحه نمایش کیفیت 4K یا OLED ندارد و نسبت تصویر آن هم فانتزی نیست.

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه قیمتی 55 تا 60 میلیون

اگر از آن دسته از افرادی هستید که در رشته های دانشگاهی مختلف همانند معماری، گرافیک، ریاضی یا…. به شکل مستمر فعالیت دارید و خود را یک فرد تحصیل کرده نیازمند لپ تاپ می‌دانید، حتما تا پایان این توضیحات با ما همراه باشید. لپ تاپ ها با بهترین گرافیک روی صفحه نمایش عالی عرضه می شوند که دارای جدیدترین فناوری موجود در سیستم است. این لپ تاپ ها به دلیل گرافیک بدون نقص و تجربه بازی شگفت انگیزشان، محبوب هستند. ایسوس با فهرست رو به گسترش نوت بوک های عالی خود مطمئن می‌شود که گزینه های بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که ارزش زیادی برای پولشان می دهند. لپ‌تاپ‌های ایسوس نه تنها از نظر عملکرد و طراحی توانمند هستند، بلکه قیمت های مقرون به صرفه‌تری نسبت به رقبا دارند، که آنها را برای افرادی که چندان به برند اهمیت نمی دهند، انتخاب بهتری می کند.

عمر مفید لپ تاپ چند سال است؟

فوتوشاپ 2018 آخرین نسخه از فوتوشاپ است که برای سیستم‌های 32 توسعه داده شده است از این رو بهتر است با نگاه به آینده بهتر است سمت لپ‌تاپ‌هایی بروید که بدون مشکل از فوتوشاپ 64 بیتی پشتیبانی می‌کنند. از طرفی برای نصب ویندوز بیت و ویندوز بیت روی لپ‌تاپ خود حداقل به پردازندۀ زیر نیاز دارید. و سیستم شما پردازش چندانی را تحمل نمی‌کند امّا مهم‌ترین ابزاری که شما در سیستم خود به آن نیاز دارید نرم افزار فوتوشاپ است که برای ویرایش و بهینه سازی تصاویر استفاده می‌شود. بر اساس اطلاعات موجود در سایت ادوبی شرکت تولید کنندۀ نرم‌افزار فوتوشاپ سیستم شما باید حداقل پردازندۀ زیر را داشته باشد. بله، می‌توان برای طراحی سایت از موبایل و تبلت استفاده کرد امّا به دلیل کوچک بودن صفحۀ نمایش شما را به شدت خسته می‌کنند. البته، آن لپ‌تاپ نیز باید در کانفیگی با قیمت مناسب عرضه شود که آن را در بودجه یک دانشجو قرار دهد.

از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازی‌های AAA ناامید بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی نخواهد کرد. در کنار این محصول، لپ تاپ 16 اینچی اچ پی مدل HP Omen 16 – b0080TX – A نیز محصول کاربردی و قدرتمندی است. در نظر داشته باشید این لپ تاپ توسط لابراتوار تخصصی شهر سخت افزار نیز بررسی شده و نشان «Editor’s Choice» را کسب کرده است. از این رو برای اطلاعات بیشتر و مشاهده عملکرد اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 می‌توانید از این لینک به مطلب بررسی تخصصی این محصول دست یابید. لپ تاپ‌های سری اسپایر 3 شرکت ایسر قابلیت حمل بالایی دارند و همچنین به راحتی می‌توانند از پس اکثر کارهای روزمره‌ی کاربران بر آیند. از سوی دیگر، SSD ها بسیار کوچکتر هستند و داده ها را در مدارهای مجتمع ذخیره می کنند.

Advantages of local domestic helper.