بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | ebtekarkhodro

خط تولید این خودروهای ون چندمنظوره در ماه مارچ سال 2002 راه‌اندازی شد و به این ترتیب JAC وارد بازار خودروهای سواری و مسافربری شد. در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودروهای باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌کرد. اولین کامیون 2.5 تنی JAC در آوریل سال 1968 تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

  • جک اس 3 نیز به دلیل طراحی بی نظیری که دارد به عنوان یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران به فروش می رسد.
  • سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است.
  • مهمترین این جوایز شامل جایزه بهترین برند صادراتی، جایزه موفق‌ترین برند رقابتی بازار و جایزه ملی کیفیت است.
  • در این مورد با توجه به نوسانات بازار خودرو ها می توانید از خدمات مشاوره شرکت سایا خودرو در مورد طرح های اقساطی بهره بگیرید.

برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید. در موتور نسخه اتوماتیک تنها تفاوتی که نسبت به نسخه دنده ای وجود دارد این است که در نسخه اتوماتیک قدرت تولید شده توسط موتور 265 نیوتون متر می باشد در حالی که قدرت تولید شده توسط موتور نسخه دنده ای 235 نیوتون متر می باشد. اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است. نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد. در جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک، دو کلاچ قرار دارد که که نیرویی که روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد قرار دارند را قطع و وصل می کنند و این دو کلاچ به صورت جداگانه کار می کنند.

خودرو جک S5 اتوماتیک مدل 97

بعد از اینکه کارخانه‌های کره‌ای و به‌خصوص هیوندای با استخدام طراحان خارجی، پیشرفت چشمگیری در تولید خودروهایی با طراحی بیرونی زیبا و مدرن داشتند، بلافاصله کارخانه‌های خودرسازی چین سراغ چنین رویکردی رفتند. گروه خودروسازی جک یکی از این کارخانه‌ها بود و به سرعت وارد فاز جدیدی از طراحی و مهندسی خودرو شد. وضعیت داخلی جک اس 5 بشدت زیبا و در حد یک شاسی بلندخوب چینی طراحی شده است. مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت است. طراحی داخلی آن نیز بطور واضحی از هیوندای IX35 الگو برداری شده است.

کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است؟

خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند. طراحی داخلی و خارجی این خودرو یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5 است. اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است. البته کپی‌برداری از محصولات شرکت‌های دیگر، امری طبیعی میان تولیدکنندگان چینی است.

http://borna-news.ir70 درصد از مجله خبری ابتکار خودرو با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلی‌متر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می‌کند. یه مطلبی رو هم بگم فکر اینکه این ماشین یه ماشین چینی هست و ارزش خرید نداره رو از ذهنتون خارج کنید و ازش لذت ببرین . منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است.

جک خودرو رابین مدل HEAVY DUTY ظرفیت دو تن