با انواع سقف کاذب مناسب ویلا در مازندران آشنا شویم

مشتریان میتوانند پس از تهیه سازه به ابعاد موردنظر و تایل، خودشان با دانش فنی قبلی اقدام به نصب نمایند. تمامی تایل ها با روکش pvc و پشت فویل آلمینیوم ضدآب و ضدرطوبت تحویل می گردد. در ادارات و سازمانها بصورت باکس و کناف از فعالیت هر روزه تیم های نصب سمیران توانسته تجربه ایشان را مورد تحسین قرار دهد.

تلفن تماس شرکت :71731 (

احتمالا از خود می ‌پرسید که چرا باید چفت ‌ها قیمت سقف کاذب نمایان باشند؟ نمایان بودن چفت ‌های لمبه ‌ها که درون یکدیگر چفت شده‌اند، به این دلیل می ‌باشد که درصورت انقباض، ظاهر لبه درزها به صورت نامناسب درنیاید. مسئله حائز اهمیت دیگری که در زمینه نحوه اجرای این نوع سقف کاذب وجود دارد، این است که جنس چوبی که در ساخت لمبه ‌ها به کار رفته است باید از نراد خارجی باشد که از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار می ‌باشد و جنس آن بسیار مرغوب است. علاوه ‌بر این حداقل تعداد آویزها در هر متر مربع باید 3 عدد باشد.

  • همچنین تنوع رنگ و مصالح آن به شما اجازه می دهد که حق انتخاب بسیاری از این بابت داشته باشید .
  • برای مثال ضخامت سقف کناف در قیمت آن تفاوت ایجاد می کند پس مطمئن شوید که برای چه ضخامتی چه قیمتی پیشنهاد شده است.
  • مورد دیگر وزن سنگین سقف کاذب شیشه ای هست و حمل و نقل آن بسیار سخت می باشد .اما به طور کلی با توجه به توضیحات ارائه شده سقف کاذب شیشه ای به نوبه خود زیبایی خاصی به منازل مسکونی و یا مرکز اداری و تجاری می بخشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با سقف کناف و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.
  • در این نوع سقف از مواد مختلفی جهت زیبایی ساختمان استفاده می شود.

این ویژگی سبب می شود بتوان سیمکشی برق، تاسیسات احتمالی که می بایست از سقف عبور کنند در پشت اجرا مخفی بمانند. این مدل در واقع مخصوص کسانی است که درپارکنیگ مجتمع تجاری و یا مسکونی خود قصد آذیین بود و زیباسازی را دارند، بسیار ایده ال، یک سقف تمام عیار با ابعاد 60 در 60، هم نوعی از عایق صوتی، هم نوعی از عایق بروردتی بابت جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی. این ایده برای طراحی دفترکار خانگی نیز می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد و در جهت طراحی فضایی گرم و راحت به شما کمک کند. سقف گریلیوم نوعی سقف تزئینی محسوب می شود و جنس آن از آلومینیوم یا آلیاژ است.

از عمده مزایای ساخت سقف کاذب چوبی می توان به امکان آکوستیک نمودن فضا با استفاده از پنل های چوبی جاذب صدا ، امکان حذف و جایگزینی راحت ، تنوع در طراحی و قابلیت بازیافت آن اشاره نمود. این سقف را می توان در طرح های مختلفی همچون معلق ، صندوقی ، تخته ای و یا با تایل های مربعی به صورت کاشی وار اجرا کرد. شایان ذکر است که سقف کاذب چوبی یکی از گران ترین انواع سقف های كاذب محسوب می گردد. ماهمیشه متریال درجه یک را خدمت شما ازدرب کارخانه عرضه خواهیم کرد. تصمیم گرفته‌ایم‌که خرید شمارا بی واسطه انجام دهیم و تمامی متریال مربوط به سقف کاذب همچون خود تایل و نیز سازه آن رابه صورت مستقیم در رنگ بندی مختلف به‌شما خوبان عرضه مستقیم داشته باشیم . بنابراین کیفیت درجه یک رابرای‌خود اولویت قرار داده‌ایم و نیز داشتن قیمت کاملا پایین باتوجه به‌بودجه ریالی شماخوبان به‌عنوان سروران شرکت را مد نظر خودداریم.

مرکز فروش سقف کاذب کجاست؟

با انواع سقف کاذب مناسب ویلا در مازندران آشنا شویم

در صورت ایجاد دسترسی به تاسیسات بالای سقف از طرح سپر نمایان استفاده شده و در غیر این صورت، سقف به شکل سپر پنهان نصب و زیبایی بیشتری را به محیط داخلی خواهد داد. جهت افزایش طول عمر این نوع سازه باید از روکش و عایق PVC کمک گرفت تا در برابر تغییرات دمایی و رطوبت ایجاد شده مقاومت نشان دهد. با انجام عملیات عایق‌کاری صحیح در سقف آلومینیومی امکان شست‌وشو با آب نیز وجود داشته و حتی در برابر آتش‌سوزی نیز تا حد زیادی ایمن خواهد بود. بعد از سقف سازه ای، پوشش غیر باربری اجرا می شود که سقف کاذب نام دارد. کاری که در اصل سقف کاذب انجام می دهد، یک عنصر معماری جهت پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه می باشد، همچنین آکوستیک کردن فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما و همچنین ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا از وظایف این سقف می باشد. سقف کاذب در استفاده از فضای مسکونی، تجاری و اداری اهمیت دارد.

نکته حائز اهمیتی که در زمینه زیرسازی این نوع سقف‌ های کاذب وجود دارد، این است که به شکل سپری و یا سپر فولادی اجرا می‌ شوند و سپس ورق‌ های آزبست و سیمانی بر روی آن ‌ها قرار داده می ‌شوند. سقف کاذب فقط متوجه جنبه‌های زیبایی شناسانه ساختمان نیست و در راستای بهبود تاسیسات و همچنین عایق صوت و حرارت نیز کاربرد فراوانی دارد. آشنایی با انواع سقف کاذب، به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری برای سقف انواع ویلا در مازندران بگیرید.

انواع سقف‌ کاذب و کاربردها و مزایای آنها

Advantages of local domestic helper.