انتخاب پاور تابلو روان و محاسبه جریان و توان مصرفی

6 با 7 عدد پاور هر چند روز یک بار وقتی می خوام روشن کنم کلید کنتور میزنه بالا، چطور می تونم اتصالی رو پیدا کنم ، تا کلید کنتور بالا نزنه. عدد 4 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 4 میلی متر می باشد. طول عمر مفید تابلو روان 3 تا 5 سال می باشد و بسته به محل نصب تابلو و موقعیت آب و هوایی می توان این زمان کمتر و بیشتر می شود. بعد از آماده شده و مونتاژ تابلو روان می بایست به آن برنامه دهید که می توانید در مقالات آموزشی سایت نمایشگر اول آن را فرا بگیرید. یکی از اشکالات این نوع تلویزیون شهری نیز امکان از کار افتادن نمایشگر بر اثر استفاده ی طولانی مدت است. نمایش تصویر و فیلم و تیزر به صورت رنگی و با کیفیت بالا همواره یکی از برتری های تلویزیون شهری نسبت به تابلو روان بوده است ، تابلوهای روان معمولا قادر به پخش فیلم و تیزر نیستند و یا در صورت پخش ، کیفیت تلویزیون شهری را نخواهند داشت . دانلود نرم افزار تابلو روان – در این بخش از سایت ما می توانید انواع نرم افزارهای مورد نیاز تابلو روان Led و تلویزیون شهری و مکملهای لازمه هر نرم افزار از جمله فونتهای فارسی، برنامههای انیمیشن ساز، بکگراند متحرک ساز سهبعدی ساز، را به همراه دفترچه راهنمای بردهای مختلف و فایلهای مورد نیاز شما جهت کانفیگ و راهاندازی بردهای استفاده شده در این محصولات را از سرورهای دانلود پرقدرت ما دریافت نمایید.

مباحثی هستند که در تابلو های ارزان قیمت معمولا رعایت نمی شوند ! تابلو روان led – قسمتهای ساخته شده صفحه نمایش، مجموعهای از دیودهای نورانی میباشد که در یک صفحه به گونه ای ماتریسی قرار داده شدهاند که توسط نرم افزار شرکتهای تولید کننده بردهای این محصول میتوان نوشتهها، تصاویر، کلیپهای ویدیویی و… چرا که مطابق آنچه قبلا گفته شد عامل اصلی تعیین کننده در قیمت تمام شده یک تابلو ال ای دی ثابت، تعداد ال ای دی به کار رفته در آن است. است که البته مزایای استفاده کردن از تابلو روان و آمار و ارقام آن را قبلا بیان کردیم. همانطور که قبلا گفته شد، مناسب ترین مکان برای نصب تلویزیون شهری، جایی خواهد بود که مخاطب بالایی داشته باشیم.

کارت کنترل HD-C30 تعداد 480 پیکسل در ارتفاع و 640 چیکسل در طول دارد. با بزرگترشدن صفحهنمایش، ماژولهای استفاده شده و همچنین تعداد پاورهاو کنترل بردها افزایش پیدا خواهدکرد. مرغوب استفاده کند دو عامل جانبی دیگر هم بر قیمت تابلو موثرند.اول اینکه استفاده از جنس زمینه ام دی اف تقریبا ۱۰ الی ۲۰ درصد نسبت به پلکسی قیمت کل تابلو را کاهش می دهد و دوم اینکه ال ای دی با رنگ های خاص مثل بنفش می تواند حدود ۱۰ درصد قیمت کل تابلو را افزایش دهد.درمواردی که مشتری بخواهد حداکثر دید از ویترین مغازه باقی بماند می توان از پلسکی شفاف نیز استفاده کرد. هاب در واقع نوعی برد است که ۸ یا ۱۶ هاب دارد و توسط یک یا دو سوکت مخصوص متصل به برد کنترل می شود.

برای مثال در یک پروژه که برای دیسپچینگ اجرا شد، دقیقا به دلیل وجود آنالیزهای مهم دیتا، بهترین راهکار استفاده از Video Wall بود. چون برخی از این تصاویر برای تبلیغات، برخی برای آنالیز دیتا و برخی نیز برای بیزینس خود استفاده میکنند. تمام شرکت های معتبر دنیا از جمله eyevis سعی کرده اند که این فاکتورهای مهم را در تولید محصولات خود لحاظ نمایند. این نوع ماژول، یعنی ماژول P6.6 outdoor Qiangli قادراست 4398 بیلیون رنگ مختلف را ارائه دهد. مثلاً هر جمله را با یک رنگ نشان دهند یا یک جمله را با سه یا چهار رنگ مختلف نشان دهند. 1-کابل یو اس بی وبرق راباهم خارج می کنیم/ درسته خب قاب های استفاده شده توسط ما خودش یک سوراخ به اندازه یو اس بی دارد یعنی ماهم می توانیم دوسیم راازاون سوراخ بیرون دهیم؟

مناسب ترین پاور موجود در بازار در حال حاضر پاور czCL و پاور جی انرژی می باشد. این نمایشگرها تفاوتهای اساسی و ساختاری زیادی با سایر نمایشگرهای موجود در بازار دارند که در ادامه مطلب به بررسی بیشتر آنها میپردازیم. دوست عزیز از اینکه وقت گذاشتید و به همکاران و دوستانی که دوست داشتند این حرفه رو یاد بگیرند به صورت کاملا عملی آموزش داددید کمال تشکر رو دارم . به لطف تابلوهای روان پوستر تبلیغاتی که متناسب با نیاز طراحی شده اند ، انجام تبلیغات بسیار آسان است و به دلیل ظاهر متفاوت می تواند به راحتی جلب توجه کند. تابلو LED ، تابلو ال ای دی ، نمایشگر LED ، تابلو تبلیغاتی الکترونیکی، تابلو متن متحرک، تابلو دیجیتالی ، تابلو رنگی و نام های دیگر که شناخته شده ترین نام تابلو روان می باشد. با افزایش اندازه صفحه نمایشگر، در نهایت دیگر مقرونبهصرفه نیست که فقط از یک صفحه نمایش استفده کنید بلکه استفاده از چندین نمایشگر در کنار هم از نظر اقتصادی منطقی تر است. از شایع ترین خرابی های تابلو روان می توان به پیکسل سوخته های تابلو روان، یک دست نبودن نور تمامی قسمت های تابلو روان و خاموشی بخشی از تابلو یا کل تابلو اشاره نمود.

قطعه بعدی که نقش به سزایی در برق رسانی و تغذیه تابلو ال ای دی دارد پاور تابلو روان است که به آن منبع تغذیه تابلو روان نیز گفته میشود . مثلا نمایشگری با دات پیچ 2.5 از نمایشگری که دات پیچ 5 دارد با کیفیتتر و دارای رزولیشن دو برابری در همان سایز است. تابلو روان ها یا همان تابلوهای LED به خاطر ویژگی و مزیت هایی که دارا هستند که انتخاب مناسب تری در مقایسه با تابلو نئون میباشند .حال ویژگی هایی که تابلو روان را در جایگاه مطلوب تری در مقایسه با تابلو نئون یا همان تابلوهای نسل قدیم عبارت است از:اینکه تابلو روان و یا تابلو ال ای دی های جدید، طراحی های جذاب تر و مدرن تری در مقایسه با تابلو نئون میباشند و تراکم رنگی و تنوع رنگی بیشتری را دارا هستند. ازنزدیک ترین ترمینال ماژول ، سیم قرمز یا همان VCC ماژول را به ترمینال مثبت پاور و همین طور سیم مشکی یا همان GND ماژول را به ترمینال منفی پاور وصل میکنیم. زده وصل میکنیم وسیم مشکی (منفی) را به ترمینال دیگر انتهای 2 سر سیم را به نزدیک ترین ترمینال ماژول یا پاور وصل میکنیم. نحوه اصولی سیم کشی ، استفاده از ترفندهای تجربی کاهش مصرف برق ، اتصال اصولی سیم ارت و …

سیستم ویدیو وال یک نمایشگر عریض صنعتی و یکپارچه با قابلیت انعطاف پذیری بالا در تعریف تعداد صفحه های نمایش و چیدمان متنوع تصاویر است که قابلیت استفاده در 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته را دارد و بهترین گزینه برای تبلیغاتی موفق می باشد. انشاء الله در کارهاتون موفق و پیروز باشید . در مواردی برعکس این موضوع را نیز شاهد هستیم که شخص علاقه ای به نصب تابلو روان به اندازه مناسب ندارد (در اینجا بزرگ) ، و ترجیح می دهد این هزینه را جای دیگری انجام دهد، اما باید توجه داشته باشید هدف از نصب تابلو روان ایجاد جلب توجه میان رهگذران و در نتیجه تبدیل آنها به مشتری است ، در صورتی که تابلوی شما قادر به جلب توجه به اندازه کافی نباشد ، فروش شما هم بیشتر نمی شود !

همانطور که از نام این قطعه پیداست جهت تغذیه و دریافت توان مورد نیاز برای فعالیت تابلو LED از یک منبع تغذیه با ولتاژ متناسب با برق شهری ۲۲۰ ولت از نوع متناوب استفاده می گردد. مدل RGB هر پیکسل یک LED قرمز و سبز و آبی دارد اما مدل RGB2 هر پیکسل دو LED قرمز و سبز و آبی دارد. تلویزیونهای شهری به لحاظ جنس پیکسل به دو نوع اصلی تقسیم میشوند. باید دقت داشت که قیمت تلویزیون شهری سیار به اندازه و کیفیت صفحه نمایش آن بستگی داشته و هر چه مناسب تر باشد دارای قیمت بالاتری خواهد بود. قبلا تلویزیون های شهری با هزینه های گزافی از خارج کشور وارد میشد ولی با درایت و هوش متخصصان ایرانی پارسا تابلو، توانستیم اکنون با دقت بالا و وکیفیت رقابتی کابینت تلویزیون شهری را بدون کوچکترین خطایی تولید کرده و به بازار عرضه کنیم. در هنگام لحیم کاری باید بسیار دقت نمود که هم اتصالات به درستی انجام شود و هم آسیبی به هیچ کدام از اجزا وارد نشود.

برای مثال شما طرحی را در نظر بگیرید که متراژ محیط آن ۱۰ متر باشد، اگر ال ای دی ها به هم چسبیده کار شوند حدود ۲۰۰۰ تا استفاده می شود و اگر بینشان ۵ میلیمتر فاصله باشد حدود ۱۰۰۰ تا بکار می رود. هزینه نوع آفلاین همانطور که گفته شد کمتر از آنلاین است و برای ابعاد کوچک استفاده می شود نه خیلی بزرگ. بعد از حدود 3 ماه پس از نصب همان تابلوی کوچک بیش از 60% افزایش تعداد مراجعه کننده و 30% درصد افزایش فروش حاصل نصب این تابلوی کوچک بود! ماژول ها در تعمیرات تابلو روان نقش بسیار مهمی ایفا میکنند که همان تولید نور می باشد و اصلی ترین قسمت یک تابلو روان به شمار می آیند این ماژول ها بر اساس نوری که تولید می کنند دسته بندی می شوند که به صورت زیر می باشد. اما از آنجایی که این نمایشگر های تلویزیون شهری از قیمت بالا و هزینه نگهداری بالایی برخوردار هستند مقرون به صرفه نباشد تا برای سالی یک یا دو حتی سالی 5 مراسم یک تلویزیون شهری تهیه کرد.

در انتها با ایجاد شیار کوچکی در پایین قاب کابل برق و USB را از آن خارج می نماییم تا درب پشت تابلو براحتی بسته قطعات تابلو روان شود. با استفاده از کابل برق 2 در 1.5 برق ورودی 220 ولت را به پاور می رسانیم و با کابل افزایش طول USB محل اتصال فلش مموری را قابل دسترس از بیرون تابلو می کنیم. جهت استقامت و جلوگیری از کشش کابل برق و USB آنها را با بست پلاستیکی به ستون ماژول می بندیم. برای نصب یک تلویزیون شهری باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود به طور مثال ابعاد تلویزیون شهری که با توجه به آن باید نوع و پی ریزی فونداسیون، تعداد پایه های لازم، تعداد ستون ها، جنس آنها و همچنین استحکام اسکلت نگهدارنده در نظر گرفته شود. تابلو ال ای دی از قطعات مختلفی تشکیل شده است. ویدئو وال که میتوان نام نمایشگرهای دیواری را هم برای آن انتخاب کرد، ترکیبی از چندین صفحه نمایش یا تلویزیون است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش واحد و بزرگ را تشکیل میدهند و میتوانند تعداد زیادی ورودی ویدیویی در فرمتهای مختلف داشته باشند. و ایا می توان با هر پورت خروجی برد کنترل یک ردیف افقی رو روشن کرد ممنون میشم راهنماییم کنین .

چون توی عکس شما 4 ماژول را با 2 پورت خروجی روشن کردین وبلوک های بعدی رو به بلوک قبلی وصل کرده اید. در حالت دو یا چند پاور طریقه اتصال خروجی ارت چگونه است؟ به این جهت ) موازی کنم و هر دو تا رو به پاور وصل کنم ؟ این تابلوها به صورت تک رنگ، سه رنگ و هفت رنگ با هر ابعادی قابل ساخت بوده و جذابیت بسیار فراوانی دارند. بزرگترین تفاوت آن با نمایشگر­های دو بعدی، ایجاد یک افکت سه بعدی با ساختاری متمایز از فناوری دیجیتال و تصویربرداری و تماشای آن بدون عینک است که بر روی بیلبوردها به نمایش میگذارد. در ادمه به سه پرسش مهم برای رونق کسب و کار شما پاسخ داده می شود.

میخاستم بدونم اگه برا تابلو از برد HD دو ردیفه استفاده کنم و بخام تابلو 4 ردیفه بسازیم باید چکار کنیم؟ اگ بخام برای اولین بار ی تابلو با شش ماژول بسازم توصیه می کنید ار چ بردی استفاده کنم؟ راه اندازی نمائید، به دلیل بزرگی پروژه و تعداد دوربین های بالا بهتر است برای نظارت هر چه بهتر، مکانی مجزا را با عنوان اتاق مانیتورینگ در نظر بگیرید. از طرف دیگر، اگر بینندگان از نمایشگر فاصله بیشتری داشته باشند و یا نور مناسبی در اتاق یا سالن وجود داشته باشد، یک نمایشگر ال ای دی میتواند مزایای بسیاری داشته باشد. هر چه که یک ال ای دی بتواند ولتاژ بیشتری از ولتاژ خود را مدت زمان بیشتری تحمل کند ال ای دی با کیفیتی محسوب می شود. حساسیت بالای این کمپانی به کیفیت محصولات خود سبب شده تا شاهد ساخت یکی از بهترین ویدئووال های موجود در بازار توسط این کمپانی باشیم.

Advantages of local domestic helper.