ام وی ام ارزانترین قیمت خرید و فروش اقساطی بانی خودرو | ebtekarkhodro

به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران شناخته می شود و در تمام این سال ها طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کرده است. بر اساس تست هایی که در سازمانهای معتبر ایمنیصورت گرفته، ام وی ام 315 هاچ بک نتایج بسیار خوبی را کسب کرده که این خودرو را به خودرویی مطمئن و انتخابی مناسب در این کلاس مبدل کرده است. فنی و رفاهی و همچنین قیمت گذاری مناسب و منعطف باعث محبوبیت این خودرو شده است . این شرکت، نمایندگی مونتاژ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل را دارا می‌باشد. هر چند دوباره مدیران خودرو تصمیم خود را مبنی بر استفاده از برند واحد MVM گرفت و برند چری در حال حذف شدن است. طراحی ام وی ام 315 هاچ بک جدید بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد.

ام وی ام x33 مدل 91

در طرح های مختلف شرکت، شرایط خرید به صورت اقساطی و نقدی با قیمت ها و پیش پرداخت های متغیر در دسترس شما هستند. برای آگاهی از شرایط روز باید با کارشناسان مدیران خودرو در ارتباط باشید. چری اریزو 5 توربو از موتور مشابه با خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ استفاده می‌کند که می تواند قدرت خروجی قابل توجهی برای ماشین تولید کند. یکی از جدیترین محصولات مدیران خودرو که تغییرات بسیار جذاب داخلی، عرضه شده است. ام وی ام و چری در فروش اقساطی خود بخشی از قیمت محصول را به عنوان پیش پرداخت دریافت می­کند و مابقی را در اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماه دریافت می­نماید.

ام‌وی‌ام X33

همچنین با توجه به وزن کمتر و هماهنگی بالاتر با موتور 1500 سی سی توربو مصرف سوخت کمتر و شتاب بالاتری را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. به منظور آگاهی از زمان بازگشایی شرایط فروش نقد و اقساطی و سایر اطلاعات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . تیگو7 با محدودیت های صورت گرفته در بازار خودروی ایران، بهترین و با کیفیت ترین مونتاژ بازار ایران است. ام وی ام X55 دردو تیپ اکسلنت و اسپرت با سقف وستون مشکی وارد بازار ایران شده است. این خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است و نسل جدیدی از تیگو 4 است که چینی ها این خودرو را با نام تیگو X5 می شناسند. MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است.

ام وی ام X22 اتوماتیک صفر مدل 1401 اسپرت لاکچری

کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. مدیران خودرو نماینده دو برند MVM و Chery در ایران است که البته هر دو این برندها از محصولات همین شرکت چینی هستند. ما در این متن به صورت اختصاصی، تنها قصد معرفی و بررسی پنج محصول برند ام وی ام موجود در کشورمان را داریم.

  • همانطور که پیشتر بیان شد، ام وی ام محصولات خود را به صورت اقساطی نیز به فروش می­رساند و تحویل محصولات نیز از 35 تا 45 روز کاری خواهد خود.
  • خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.
  • با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند.
  • بر اساس تست هایی که در سازمانهای معتبر ایمنیصورت گرفته، ام وی ام 315 هاچ بک نتایج بسیار خوبی را کسب کرده که این خودرو را به خودرویی مطمئن و انتخابی مناسب در این کلاس مبدل کرده است.

در حال حاضر مجله خبری ابتکار خودرو مدیران خودرو اقدام به عرضه 9 خودرو در کلاس های مختلف کرده است که 5 مورد از این خودرو ها متعلق به برند ام وی ام و 4 خودروی دیگر تحت برند چری هستند. MVM 315 H که همان نسخه هاچ‌بک این محصول چینی است؛ به عنوان خودرویی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود که با پژو 206 پرفروش در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته است. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.

http://borna-news.ir

Say.