ارز شت کوین Shitcoin چیست؟ معرفی بهترین شت کوین های آینده دار-اینانس-آکادمی حسینی فایننس

در واقع باید بگوییم که این ارزها بیش از آنکه سود بدهند، ضرر خواهند داد. کلمه شت‌کوین که اولین بار در سال 2010 در انجمن بیت‌کوین تاک به کار برده شد، اشاره به یک رمزارز بی‌فایده و بی‌ارزش دارد که هدف خاصی نداشته و معمولاً هویت توسعه‌دهندگان آنها نیز مبهم است. در نتیجه این رمزارز هیچ گونه قابلیت یا مزیت جدیدی به فضای بلاک‌چین و حوزه ارزهای دیجیتال اضافه نمیکند. هدف اصلی فلوکی اینو نیز مانند تمام توکن‌های میم، سرگرمی برای جامعه خود بود. این توکن با پروژه‌های مختلفی مرتبط است که آن را کمی با شت کوین‌های معمولی متفاوت می‌کند.

سطح «اعتماد» افراد از طریق اینترنت نباید تصمیم شما را در هنگام سرمایه‌گذاری در یک پروژه تغییر دهد. شت کوین‌ ها چارچوب عملکرد خاصی ندارند و معمولا وعده‌ های خود را عملی نمی‌کنند. گاهی اوقات مشاهده شده است که خیلی از افراد مشهور دنیا، در اینستاگرام و حساب های شخصی خود، اقدام به تبلیغ و تشویق هواداران خود به سرمایه گذاری در ارز های نوپا می کنند.

ارز شت کوین Shitcoin چیست؟ معرفی بهترین شت کوین های آینده دار-اینانس-آکادمی حسینی فایننس

بازندگان بزرگ در این میان افرادی هستند که به این ارزها بها داده و آنها را خریداری می کنند. شت کوین ها تا چه اندازه شفافیت دارندهر رمزارزی هنگام معرفی به بازار یک کد منبع دارد. در رمزارزهایی مانند بیت کوین، این منبع کد باز (اوپن سورس) است. به این معنی که هر کسی به سادگی می تواند این کدها را بررسی کند.

  • یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.
  • از اوایل سال ۲۰۲۰، ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، به طور عمومی از طریق توییت‌های خود از Dogecoin حمایت می‌کند.
  • امروزه اصطلاح شت کوین و اینکه چه ارزی واقعا شت کوین هستش کاملا با تعریف ده سال پیش متفاوت هستش.
  • عموماً ارزش بازار بیشتر شت کوین ها پایین است به همین دلیل گاهی کسب سود از طریق آن‌ها راحت می‌شود.

دلیل محبوبیت خیلی از شت کوین های معروف، این هستش که در شبکه های اجتماعی افراد خیلی زیادی اون ها رو دنبال می کنن و هر جوی میتونه مردم رو به خرید شت کوین انفجاری علاقمند کنه. همان‌طور که در بالا خواندید، تعداد بسیار زیادی از ارزهای موجود در بازار دیجیتال، شت کوین‌ها هستند. ارزهایی که ویژگی‌هایی خاصی دارند و با توجه به دنیای بزرگ ارزهای دیجیتال، بخش اعظمی از این ارزها را تشکیل می‌دهند. به طور کلی می‌توان گفت که تعداد بسیار زیادی از 5000 ارز دیجیتال موجود در بازار در دسته شت کوین‌ها جا گرفته‌اند. پس اگر به دنبال سرمایه گذاری در این بازار هستید، لازم است بدانید که شت کوین چیست و خرید شت کوین چه کمکی به شما می‌کند.

تمایل کاربران به سرمایه‌گذاری بر روی شت کوین‌ها باعث شده است که کلاهبرداران نیز از این فرصت استفاده کنند و توکن‌های بی‌ارزش خود را به فروش برسانند. در نهایت، پروژه چه شت کوین و چه کلاهبردای، محکوم به شکست است و خرید توکن آن‌ها بیشتر از این که سرمایه‌گذاری باشد، قمار است. از زمانی که بیت کوین در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، علاقه به ارزهای دیجیتال به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافت. هر میم کوین نوعی شت کوین به حساب می‌آید، ولی عکس این جمله همواره صحیح نیست. میم کوین نوعی ارز دیجیتال است که مبتنی بر یک میم طراحی می‌شود. شیبا اینو و دوج کوین، معروف‌ترین میم کوین‌های بازار کریپتوکارنسی هستند.

شیاسی اینو (Xiasi Inu)

شما می‌توانید مانند بیت‌کوین؛ Shitcoin را در اغلب صرافی‌های مبتنی بر رمزارز خریداری کرده و در کیف پول‌های سرد و گرم نگهداری کنید. بسته به مدت زمان حضور شما در ترید یا سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، بالاخره در جایی با لیست ارزهای شت کوین روبرو می‌شوید. این اصطلاح جنبه‌های مختلف یک کوین را که فاقد هرگونه حاکمیت واقعی، توزیع ثروت، کیفیت و فناوری است را تعریف می‌کند. کوین‌هایی مانند دوج کوین که آشکارا هیچ ارزش واقعی ندارند و به دلیل یک Meme ایجاد شده‌اند، به عنوان شت کوین شناخته می‌شوند. یک توکن زمانی که برای اولین بار معرفی می‌شود مورد توجه قرار می‌گیرد، اما ممکن است قیمت آن تغییر نکند و قیمت آن نسبتاً پایین باقی بماند.

درباره اکس اونیکس

Say.