اجاره سمند کرایه خودروهای صفر و در حد صفر- مهداد گشت پاسارگاد 02126123571 | ebtekarkhodro

سمند LX یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستندادامه مطلب… سمند سورن یکی از محصولات ایران خودرو است که در سال 1385 تولید شد. اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب… سمند ال ایکس دیگه دوگانه اش تولید نمیشه و فقط سمند ef7 دوگانه اش تولید میشه.

  • ایران خودرو در سال 81 اولین خودروی ملی خود یعنی سمند را به بازار عرضه کرد.
  • فروش اقساطی سمند دوگانه در بیشتر مراکز فروش قابل مشاهده است.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت.
  • اما اگر بخواهیم شاسی سمند را با پژو 206 مقایسه کنیم باید بگوییم , شاسی سمند می‌تواند 40 درصد و پژو 25 درصد از نیروی تصادف را پخش کند .

مجله خبری ابتکار خودرو ال ایکس EF7 در میان خودروهای ملی محصولی خوب و پرفروش است. این محصول در مقایسه با محصولات خارجی امکانات و تجهیزات کمتر، موتور ضعیف‌تر و ظاهری بسیار ساده‌تر دارد؛ اما به عنوان یک محصول ایرانی که دوگانه‌سوز هم هست، انتخاب مناسبی برای خریداران ماشین‌ ملی است. با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند. یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است. در مجموع باید گفت که خودروی سمند ال ایکس از محصولات پرفروش شرکت ایران خودرو می‌باشد که به دلیل وجود قطعات در دسترس و قیمت مناسب انتخاب معقولی برای یک سدان خانوادگی با قیمت پایین و مقرون به صرفه می‌باشد. فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود.

راهنمای خرید

این ایکس سون از لحاظ امکانات و فضای داخلی تفاوت چندانی با مدل‌های دیگر نداشت. مدل SE هم به لحاظ امکانات از ال ایکس کم آپشن‌تر بود و جایگزینی برای سمند معمولی محسوب می‌شد. این مدل که در سال 89 عرضه شد در سال 97 از خط تولید خارج شد. در ظاهر هم SE دارای چراغ‌های عقب، جلوپنجره و چیدمان دکمه‌های داشبورد متفاوت‌تری بود. سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. این خودرو که در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود، با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد سمند در ادبیات فارسی به اسبی گفته می‌شود که رنگی متمایل به زرد دارد.

برخی از امکانات و تجهیزات رفاهی سمند دوگانه

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. شاید هم روزی برسد تولید کننده گان به دلیل بیشتر شدن فهم و آگاهی خریدارن مجبور به اصلاح و باز نگری در روند تولید و شیوع فروشان شوند.

از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم. با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود. خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد.

http://borna-news.ir