آنتی اسکالانت چیست؟ مواد ضد رسوب قیمت انواع ترکیبات

انواع معدنی آنها شامل فسفات ها مانند پلی متا فسفات و نمک های فسفات می باشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت عصربازرگانی الکترونیک پایا (فروشگاه آنلاین آبین) می‌باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آبین فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. • برای اطمینان از هوابندی بهتر اتصالات دوزینگ پمپ، حتماً از لوله ها و رابط هایی با قطر مناسب استفاده نمایید.

  • در نتیجه باید به صورت هوشمندانه از این ضدرسوب های ویژه دستگاه تصفیه آب و فیلتر ممبران استفاده کرد.
  • فروش عمده آنتی اسکالانت مواد شیمیایی تصفیه اب؛ امروزه قیمت مواد شیمیایی تصفیه اب صنعتی روزانه تغییر می کند.
  • رسوبات به طور عمده از مواد معدنی مانند کربنات کلسیم، سولفات کلسیم، سولفات باریم، سولفات استرانسیم و سایر مواد معدنی مشابه تشکیل می‌شوند.
  • آین نوع دارای ویژگی های بسیار خوبی در جلوگیری از تشکیل رسوبات می باشد ولی خاصیت پراکندگی بسیار کمی دارد.
  • برای از بین بردن این املاح و نمک ها از ماده ای شیمیایی به نام آنتی اسکالانت استفاده می شود.

آنتی اسکالانت چیست؟ مواد ضد رسوب قیمت انواع ترکیبات

درون دستگاه های RO روزانه مقادیر بسیار زیادی از این ماده استفاده می شود که در نگاه اول می توان نتیجه گرفت که هزینه ی زیادی برای خرید آنتی اسکالانت می بایست صرف کرد. البته باید به این نکته دقت کنید که اگر هنگام خرید آنتی اسکالانت اسمز معکوس، کالایی با کیفیت را خریداری کنید تا بتواند حداکثر کارایی را داشته باشد. اگر از آنتی اسکالانت‌های مرغوب جهت جلوگیری از تولید رسوبات استفاده نشود، این رسوبات باعث آسیب رسانی به غشای اسمز معکوس خواهند شد که نتیجه آن، هزینه های بسیار سنگین خواهد بود. اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند.

خرید و قیمت آنتی اسکالانت

به طور کلی برای آب های Sea Water با TDS بالاتر از ۱۰۰۰۰ppmو Brakish Water با TDS کمتر از ۱۰۰۰۰ppm آنتی اسکالانت ها متفاوت میباشند. • تزریق اسید به دلیل هزینه بالای اسید برای استفاده در مخازن و تجهیزات نظارتی چندان مقرون به صرفه نمی باشد. • فشار کاری پمپ تزریق باید نسبت به فشار محل تزریق به میزان 10% بیش تر باشد. لطفا میزان tds، دبی و نوع آنتی اسکالانت را مشخص بفرمایید که بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم . به طور معمول میزان تزریق انتی اسکالانت‌ ها در محدوده 1 الی آنتی اسکالانت ppm 6 می‌باشد. این ماده، آلاینده ها و املاح آب را از داخل ممبران عبور داده و این مواد را همراه پساپ از سیستم RO خارج می کند.

برگه اطلاعات ایمنی ماده آنتی اسکالانت

این ضد رسوب ممبران مایعی به رنگ کاهی است که PH ای در محدوده 9.8 تا 10.2 دارد. آنتی اسکالانت جنسیس یک ضد رسوب فسفاته غلیظ است، که از تشکیل اکثر رسوبات معدنی مانند کربنات و سولفات و فلزات سه ظرفیتی نظیر آهن، آلومینیوم و منگنز بر سطح فیلتر ممبران جلوگیری می کند. آنتی اسکالانت جنسیس به دلیل نوع مواد تشکیل دهنده خود با کلیه لوله های کربن استیل و مواد مشابه آن کاملاً سازگار است. آنتی اسکالانت از جمله مواد مصرفی در سیستم های اسمز معکوس می باشد که جهت جلوگیری از تشکیل رسوب بایستی به صورت مدام به سیستم تزریق شود.

اسمز یک فرآیند طبیعی است و به جریانی گفته می شود که آب با شوری کمتر تمایل به حرکت به سمت آب با شوری بیشتر دارد. به بیان ساده تر، این جریان به صورت طبیعی اتفاق می افتد و نیاز به وارد کردن فشار اضافه نیست. بعنوان يك عامل اكسيد كننده قوی جهت گندزایی در فرایند پالایش آب و فاضلاب وسیستم های تصفیه آب صنعتی، حائز اهميت مي‌باشد. ازن به جهت اكسيد كنندگي قوي‌تري نسبت به كلر (در حدود 25 بار قوي تر از كلر)و سایر گندزداها قادراست کلیه باكتري‌ها، قارچ‌ها، ويروس‌ها، جلبک‌ها، کپک‌ها و …

فیلتر محصولات