آموزش نصب و راه اندازی یو پی اس-مستر انرژی پلاس

آموزش نصب و راه اندازی یو پی اس-مستر انرژی پلاس

در این تکنولوژی توان خروجی از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیست و عمومأ در توانهای کم تولید می گردد.، اما راندمان بالا و قیمت پایین از مزایای این طراحی است. تجهیزات مصرف کننده که نوعاً به آنها بار حساس یا محافظت شده اطلاق می شود ، ممکن است شامل قسمتی از تجهیزات یا یک اتاق یا ساختمان پر از تجهیزات باشد. این تجهیزات ، تجهیزاتی است که استفاده کننده تشخیص داده است که آنها به توانی دارای پیوستگی و کیفیت بهتری نسبت به توانی که عموماً در دسترس است ، نیاز دارند .

سپس نرم افزار را امتحان کنید و مطمئن شوید که یو پی اس بعد از زمان برنامه ریزی شده توسط نرم افزار خاموش میشود. دفترچه ی راهنما ی نرم افزار بخوبی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهد. استفاده از نرم افزار نه تنها از عملیات انجام شده در کامپیوتر محافظت میکند بلکه از باتری یو پی اس در برابر تخلیه کامل نیز محافظت میکند و باعث افزایش طول عمر باتری میشود. برای حفظ یو پی اس و باتری لطفا از انها بک اپ تایم طولانی نگیرید فقط به اندازه ای که کار خود را با کامپیوتر به اتمام برسانید و اطلاعات مورد نیاز را سیو کنید. سیستم یو پی اس بین دستگاه مصرف کننده و برق شهر قرار میگیرد تا علاوه بر تنظیم و تثبیت برق شبکه، از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده جلوگیری کند. همچنین از سیستم یوپی اس میتوان به عنوان منبع توان بدون وقفه که برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامی کند استفاده کرد.

پس اگر قصد تعویض باتری یو پی اس دارید، زمان و نحوه تعویض باتری یو پی اس www.mrenergyplus.com UPS باید بدانید. پس از نصب باتریهای یو پی اس ، ولتاژ خروجی کابینت باتری را توسط ولت آمپر (ولت آمپر در حالت DC قرار گیرد) باید اندازه گیری کرد . باید دقت شود که پراپ مثبت روی کابل قرمز و پراپ منفی ولت متر برروی کابل مشکی یا آبی قرار گیرد . موتورها ، پرینترهای لیزری، دستگاههای جوشکاری ،سیستمهای رادار ، فرستنده های رادیویی ، منابع تغذیه سوییچینگ و …می توانند مولد نویز باشند.

  • رعایت کردن این نکات، به شما کمک می کند که فرایند مورد بحث را به بهترین شکل انجام داده و مرتکب خطا و اشتباهی نشوید.
  • در صورت مفقود شدن کارت گارانتی المثنی صادر نشده و گارانتی باطل می شود.
  • بنابراین یو‌پی‌اس مورد انتخاب من می‌بایست ۴۱۶٫۵VA خروجی داشته باشد تا در حالت Full Load کار کند.
  • این عمل در مدت زمانی حدود یک یا دو میلی‌ثانیه انجام می‌شود و در نتیجه رایانه متوجه قطع جریان الکتریکی نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.
  • در مجموع راندمان بالا ، قیمت پایین ، ضریب اطمینان بالا و توانایی اصلاح ولتاژ نامناسب ورودی ، این طراحی را در توانهای ۰٫۵~۵ KVA برتر و غالب می داند .

باتری را مشاهده می کنید که در جای خود توسط یک گیره قرار گرفته است. هزینه حمل و نقل دستگاه، کابل‌های رابط ورودی و خروجی (مابین دستگاه و تابلو برق) برعهده مشتری می‌باشد. برای زمان کاری بیشتر از ۲ ساعت، ضریب ۱.۳ به مقدار جریان باتری مورد نیاز نهایی اعمال می‌شود.

این مدت زمان دو برابر میزان گارانتی باتری‌های موجود در بازار است. اگر تعداد باتری ها زیاد شود احتمال برق DC دور از انتظار نیست. پس برای جلوگیری از آسیب کار را با بیش از 6 باتری یو پی اس شروع نکنید.

بدون وقفه و نسبتا دقیق بوده تا ولتاژ و فرکانس ثابت و قابل اطمینان را تامین نماید. برای محک شدن اتصالات حتما از واشرهای مخصوص در زمان نصب و تعویض استفاده کنید. باتری ها را براساس حالت الکترولیت می توان به دو دسته ی باتری خشک و باتری تر دسته بندی کرد. در باتری های خشک الکترولیت آنها جامد است باتری های قلمی از این دسته هستند. امروزه نوع دیگری از باتری ها ارائه شده که الکترولیت آنها کاملا مایع یا جامد خالص نیستند و حالت ژل مانند دارند. به این ها باتری های با مراقبت کم گفته میشه و در گروه باتری های خشک قرار دارند.

۱٫ از فازهایی استفاده نمایید که بارهایی با جریان لحظه ای بالا روی آن نباشد که هر بار با وارد شدن این بارها ولتاژ از حد متعارف افت ننماید . که این زمان از ۵ تا ۷ دقیقه برای save اطلاعات و خاموش کردن سیستم شروع و تا بک آپ های بالا ادامه دارد . چنانچه نقص مشاهده شده در باتری ناشی از نواقص وايرادات فرآيندي درحين ساخت باشد مراكز خدمات پس از فروش شركت مکلف به تعويض باتری معيوب و تحويل باتري جايگزين می باشند. بالارفتن آلودگی در سراسر کره زمین و تغییرات اقلیمی، باعث گرمایش زمین شده است. زمانی که کار به پایان رسید، قبل از اینکه استارت بزنید از درست بستن اتصالات اطمینان خاصل کنید. کلیه مراحل نصب و راه‌اندازی، آموزش اولیه و ایاب و ذهاب پرسنل فنی رایگان می‌باشند.

۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان جزوه آموزش ups باتری محاسبه» ثبت شده است

باتری تعبیه شده در ups، به گونه ای طراحی شده که وقتی به برق متصل می شود، انرژی را ذخیره می کند. یو پی اس های جدید مجهز به امکاناتی برای اعلام وضعیت وطرز کار خود به مراکز کنترل سیستم و دستگاههای حساس می باشند . در شرایط عادی شارژر باتری به طور مداوم کار می کند تا باتریها را کاملا آماده نگهدارد .

همچنین بدلیل ثابت بودن توان الکتریکی دستگاه مصرف کننده، افت ولتاژ سبب افزایش کوتاه مدت جریان شده و به تبع آن باعث کم شدن راندمان و کوتاه شدن عمر دستگاه مصرفی می‌گردد. به معنای تغییرات در فرکانس برق شهر یا منبع توان می باشد معمولاً این نوسانات در برق شهر ایجاد نمی شود این مورد که یکی از مشکلات منابع پشتیبانی مانند ژنراتورها می باشد می تواند در عملکرد دستگاههای حساس ایجاد مشکل نماید. البته در صورتیکه نوسانات فرکانسی در بازه وسیعی رخ ندهد بر عملکرد تجهیزات IT تاثیر نا مطلوبی نخواهد داشت . به دلیل اینکه هر کدام از کارخانه های سازنده یو پی اس یک پروتکل RS – ۲۳۲ مخصوص به خود را بکار می برند .

این باتری با نام سیلد شناخته می شود این مدل باتری سر بسته و قابلیت نصب در هر جهتی را دارد و دریچه ای برای خروج گاز های تولیدی در نظر گرفته شده. البته در این مدل باتری تولید گاز بسیار نادر است و معمولا در زمان هایی که نرخ شارژ شدن بالا و یا دشارژ سریع داشته باشیم باعث تولید گاز میشود. سپس باتری ها را جدا کرده و کابل مثبت، اتصالات و نگه دارنده را جدا نمایید. در صورت وجود هرگونه ایراد در این بخش ها، آنها را تعویض نمایید. توجه داشته باشید که باتری های خراب را از محل دور کنید؛ این نوع باتری ها دارای سرب مضر هستند و ممکن است برای شما خطرناک باشند. بهتر است فقط یک نفر برای بستن باتری اقدام کند تا کار نصب باتری دقیق‌تر انجام شده و خطرات احتمالی کاهش یابد.

مهندسی دستگاه یو پی اس (‌ UPS )

Experience the power of this link building network and watch as your website soars to new heights in the digital landscape.