آموزش ثبت‌نام در صرافی کوکوین Kucoin

پس روی دکمه احراز هویت یا Account security یا امنیت حساب کاربری کلیک کنید . از قسمت بالا سمت چپ جفت ارز معاملاتی موردنظر خودتان را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بازار و جفت ارز وارد مرحله بعد می‌شوید.

تاریخچه کوکوین

تیم صرافی اوککس، از بیش از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت تشکیل‌شده و طبق نظرسنجی‌ها تیم پشتیبانی همواره پاسخگوی سؤالات مشتریان است. به صفحه جدیدی وارد می شوید که در این قسمت کافیست رمز عبور مربوط به معاملات حساب خود را در کادر مشخص شده وارد کنید. سپس در گوشه سمت چپ کادر دوم بر روی گزینه send code کلیک کنید. در این قسمت باید کدی که به ایمیل تان فرستاده می شود را در این قسمت وارد کنید. در نهایت نیز از طریق برنامه Authenticator، کد تایید گوگل را در کادر بعدی وارد کنید. همچنین می توانید با انتخاب گزینه Switch to SMS Verification می توانید از کد تایید پیامکی نیز استفاده کنید.

سازندگان به‌علت فراهم کردن نقدینگی در صرافی، کارمزد کم‌تری نسبت به گیرنده‌ها پرداخت می‌کنند. صرافی‌هایی که تفاوتی بین کارمزد‌های گیرنده و سازنده قائل نمی‌شوند از نرخ کارمزد ثابت استفاده می‌کنند. در این قسمت سرمایه‌گذاران با شرکت در این رقابت و معامله از جوایز خاصی برخوردار می‌شوند. استفاده از این گزینه، برای معامله‌گران حرفه‌ی مناسب‌تر است. منوی معاملاتی برای قراردادهای آتی در صرافی KuCoin، کمی متفاوت‌تر از منوی معاملات نقدی و اهرم‌دار است. در صورت وارد شما موقعیت‌ معاملاتی شما به ضرر، از موجودی کل حساب اهرم‌دار شما برای حفظ موقیعت و عدم نقد شدن شما استفاده می‌شود.

آموزش ثبت‌نام در صرافی کوکوین Kucoin

به طور کلی هزینه‌های برداشت ارز دیجیتال در این صرافی کمی کمتر از ثبت نام کوکوین با گوشی سایر صرافی‌ها است. در مرحله بعدی از طریق گزینه Trading Password، و انتخاب یک پسورد قوی می‌توانید امنیت تراکنش، برداشت و… ، را در حساب کاربری خود افزایش دهید. کد تأیید شش رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود، چند ثانیه فرصت دارید تا کد را در کادر” email verification code” وارد کرده و بر روی گزینه “sign up” کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin

به دلیل اینکه ایران در لیت تحریم صرافی هات بیت قرار دارد، توصیه می‌کنیم در ادامه برای استفاده از این پلتفرم حتما از وی پی ان با ای پی ثابت استفاده کنید. هرچند به طور کلی پیشنهاد ما به تمام کاربران ایرانی استفاده از صرافی‌های شناخته شده داخلی مانند والکس است. برای ثبت نام در صرافی کوکوین، به هیچ وجه گزینه ثبت نام با موبایل را انتخاب نکنید و از گزینه ثبت نام با ایمیل استفاده کنید. پس از واریز، شما می‌توانید اطلاعات تراکنشی مربوط به واریز، زمان واریز و آدرس کیف پول مبداً را در قسمت تاریخچه واریزها یا Deposit History که در قسمت پایین صفحه است را مشاهده فرمایید.

آموزش کامل ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوکوین در عرض چند دقیقه

از قسمت borrow هم میتونید از ابتدا مشخص کنید بسته به موجودی چند برابرش میخواید وام بگیری.نحوه باز و بسته کردن پوزیشن لانگ و شورت در مارجین هم کامل در ویدئو گفته شده که حتما ببینید . برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت customer service می توانید با سوالات از پیش آماده تعدادی از پاسخ مسائل اولیه خود را پیدا کنید. همچنین میشه بررسی کرد دید بین تمام صرافی ها کدوم یک به درد ما میخورد و حتی در بین صرافی ها مقایسه کرد تا دید که کدوم پلتفرم از هر صرافی رتبه بهتری دارد .