کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | ebtekarkhodro

یکی از برندهای خودرویی که توانسته در ایران فروش خوبی داشته باشد، برند جک است. این برند از سال 1391 با JAC S5 وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون دل بسیاری از خریداران خودرو را برده است. بیایید با هم نگاهی به تاریخچه موفقیت این برند خودروسازی داشته باشیم. تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند. این مشکل باعث شد که کمپانی ها مجبور شوند در طراحی ماشین های خود از طرح های به روز جهانی استفاده کنند.

  • با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.
  • به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است.
  • جک جی 5 – دومین عضو از خانواده J محصول شرکت جِی اِی سی چینی است که با نام جک در ایران شناخته شده و شرکت کرمان موتور نمایندگی فروش و گارانتی محصولات این شرکت را بر عهده دارد.
  • کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ…

تصاویر منتشر شده از فیس لیفت جک S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. از همان سال ۹۶ که شاسی بلند چینی پا به جاده‌های ایران گذاشت، با استقبال و تقاضای زیاد برای خرید از سوی مشتری ایرانی مواجه شد. شرکت خودروسازی جک در اوایل سال 2000 و تا 2007 برای بهبود تولیدات خود اقدام به همکاری با شرکت هیوندا موتورز کرد و به همین دلیل است که بسیاری از ویژگی های خودروهای این شرکت الهام گرفته از طرح های هیوندا است.

جک s5 بسیار سالم درحد مدل 96

همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین مجله خبری ابتکار خودرو یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد. البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است.

اکنون در جک s5 تنها موتوری که وظیفه آن تولید قدرت است موتور 2000 سی سی که مجهز به توربو شارژ است، می باشد که این نوع موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید. این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. در دنیای امروز کفپوش ها جزءای از ساختار ظاهری خودرو ها محسوب می شوند.

http://borna-news.ir

+ مزیت‌های جک j4 چیست؟ این ماشین دارای مزایای بسیاری است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فضای زیاد کابین، استهلاک پایین، طراحی زیبا، سواری نرم و مصرف سوخت کم اشاره کرد. هزینه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، هزینه ثابتی نیست و با توجه به مواردی مانند سال ساخت، مدل و … تغییر می‌کند. همچنین شرکت‌های بیمه‌گذار مختلف با توجه به خدمات و سقف پوششی خود، هزینه سالانه متفاوتی از شما دریافت می‌کنند. بیمه خودرو به صورت کلی جبران‌کننده خساراتی است که در نتیجه حوادث رانندگی پیش می‌آیند. در این میان، خسارات جانی و مالی که به اشخاصی غیر از راننده مقصر وارد می‌شود، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد.

کاربران بیشتر به دنبال چه هستند؟