معرفی و مقایسه انواع خودرو جک سینوس فرش SiCG | ebtekarkhodro

شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است. جک اس۵ دنده‌ای آنقدر موفق بود که نسخه‌های جک اس۵ با گیربکس اتوماتیک نیز با استقبال مردم مواجه شد و شرکت کرمان موتور فروش بالایی را تجربه کرد. لازم است ذکر شود گیربکس جک اس۵ اتوماتیک از نوع دوکلاچه تَر و ۶ سرعته است. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد. این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند.

  • جک S3 -یکی دیگر از محصولات کمپانی جک موتور است که بعد از فروش خوب شاسی بلند S5 در ایران ، کرمان موتور نیز قصد عرضه مدل 2014 این خودرو را کرد.
  • بسیاری از مجموعه‌های عرضه قسطی ماشین، شرایط فروش جک S3 کرمان موتور را نیز با تغییرات اساسی مواجه کرده‌اند و با توجه به اوضاع و احوال بازار میزان دریافت پیش قسط، شرایط و مبلغ اقساط و حتی زمان تحویل خودرو را هم تغییر دادند.
  • سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست.
  • یکی از آپشن های روز جهان که در ماشین هایی که قیمت آن ها نسبتا بالا می باشد قرار دارد آپشن ترمز پارک برقی است که در این ماشین قرار دارد که این خودرو قیمت نسبتا مناسبی را دارا می باشد.

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون نمایشگر 7 اینچی، سیتم تهویه مطبوع ، فرمان برقی اشاره کرد. تولید کنندگان در ساخت این خودرو از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند و توانسته اند خودروی را طراحی کنند که دارای بدنه محکمی باشد که ایمنی سرنشینان را فراهم کند. از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است. استفاده از یک پیشرانه قدرتمند و یک گیربکس هماهنگ و مناسب باعث شده که تجربه رانندگی با جک S5 بسیار دلنشین و جذاب باشد. از آنجایی که سابقه این خودروها در بازار ایران خوب است و ایمنی خوبی دارد، می‌توان آن را محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کرد.

طراحی کابین جک اس 5 ( JAC S5 )

+ مجله خبری ابتکار خودرو محصولات جک در ایران چه مدل‌هایی هستند؟ از بهترین محصولات جک در ایران می‌توان به J5، J3، J4، s5 و … الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

http://borna-news.ir

در هر کدام از این خودروها مشخصات فنی، امکانات رفاهی با توجه به ساختار هر کدام تعبیه شده است. تنوع و ارائه این خودروها در مدل های مختلف جوابگوی نیاز هر فرد با هر سلیقه ای است. هر کدام از این خودروها در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. تجربه موفق تولید خودروی جک S5 باعث شد تا شرکت کرمان موتور نسبت به مونتاژ خودروی دیگر این شرکت با نام جک S3 اقدام کند.

بررسی طراحی بدنه و کابین