مشخصات فنی خودرو جک اس 5 JAC S5 + تصاویر کاربلد | ebtekarkhodro

برای خرید کفپوش های سه بعدی انواع خودرو جک می توانید یه صفحه محصولات کفپوش سه بعدی Sicg مراجعه کنید. همان گونه که در ابتدای متن مزایای خرید قسطی این خودرو را از نظر گذراندیم و همچنین با توجه به ویژگی های فنی و تجهیزات ایمنی این خودرو، امکانات رفاهی و دیگر آپشن ها، خرید این خودرو با توجه به شرایط امری هوشمندانه و کاملا منطقی است. هماهنگی در اجزای این قسمت خودرو مانند وجود خط بدنه از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو خودرو از ویژگی های بی نظیر طراحی بدنه است. برای این که از هزینه بیمه بدنه و شخص ثالث خودروی جک خود اطلاع داشته باشید می‌توانید به سایت bimeh.com مراجعه کنید.

جک مدل 94 بیرنگ در حد خشگ

صندلی‌های جک اس5 ارگونومی بسیار خوبی دارند و فضای کافی برای راحت نشستن سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. در مجموعه باید گفت کابین این خودرو و امکانات آن یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5و استقبال از آن بوده است. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند.

http://borna-news.irدر این مجله خبری ابتکار خودرو بعد خواندن مقالات کاملی نظیر راهنمای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث چیست، ضمن به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد بیمه‌های مختلف، می‌توانید استعلام بیمه شخص ثالث خودرو خود را بگیرید. همچنین می‌توانید بیمه‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بیمه مورد نظر خود را به آسانی از طریق همین سایت خریداری کنید. خودرو های ساخته شده توسط کمپانی JAC به سیستم های ایمنی مختلفی مجهز هستند به دلیل اینکه این ماشین ها بتوانند حس اطمینان و امنیت را به سرنشینان این ماشین القا کنند.

جک سوسماری خودرو یو اس جک مدل 2/5 کد 4792

در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده است. در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت. جک اس 3 نیز به دلیل طراحی بی نظیری که دارد به عنوان یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران به فروش می رسد. از نظر شکل ظاهری این خودرو همانن خودرو کراس اور می باشد که در بازار این خودرو به نام اور شهری کوچک نیز معرفی شده است.

جک J5 یک سدان خانوادگی محبوب و ارزان

همان طور که می دانید فروش اقساطی خودروهای داخلی توسط شرکت سایا شامل محصولات کرمان خودرو نیز می باشد (تا پیش از این امکان فروش اقساطی خودروهای مونتاژی و وارداتی وجود نداشت و تنها فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا امکان پذیر بود). از لحاظ فنی، در خودروی جک S3 از یک پیشرانه با حجم ۱۵۹۰ سی‌سی استفاده شده است که دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید کند و حداکثر سرعت خودرو را به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برساند. استفاده از ترمزهای دیسکی ضدقفل و همچنین سیستم توزیع نیروی الکترونیکی ترمز از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو است که شما را در خرید و فروش جک S3 کمک می‌کند. در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد.

  • در این میان، خسارات جانی و مالی که به اشخاصی غیر از راننده مقصر وارد می‌شود، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد.
  • مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.
  • جک جی 4 یکی از مدل های خودرو جک است که خلاقیت خودروسازان چینی در ظاهر خودرو به وضوح دیده می شود.
  • با این وجود، طراحی جدید جلو چندان سنخیتی با طراحی ثابت جانبی ندارد.