مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی امیر ناصر مشاور مالی و مالیاتی | تکس مپ

همچنین بعضی از مشاوران مالیاتی به مشتریان خود می توانند طیف وسیعی از انواع خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی و تمام امور مالی ارائه دهند. سلام دوست بزرگوار ، عنوان شغلی یکسان باشد بلامانع است ، چون یک موضوع با دو فرایند دارید ولی دو موضوع با دو فرآیند نیاز به دو پرونده مالیاتی مجزا دارد مثلا هم فروش ورق و هم فروش مصالح ساختمانی ، ولی فروش و برش آهن مانعی ندارد . شما تمام رویدادها را در دفاتر دقیق وارد کنید که در زمان بررسی دفاتر مشکلی پیش نیاید.

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز دارید؟

اگر شما به دنبال مشاوره مالیاتی هستید و یا یک مشکل مالیاتی برایتان پیش آمده حتما به نکاتی که کانون مشاوران مالیاتی پارستکس در این محتوا فراهم کرده توجه کنید. همچنین برای افراد حقوقی می توانیم کلیه روند های مالیاتی شرکت را ، همچنین کلیه امور حسابداری ایشان را در شرکت های مختلف اعم از پیمانکاری تولیدی و غیره انجام بدیم . برای تشکیل پرونده مالیات بر ارزش افزوده و همچنین مدارک و اسنادی که نیاز دارد نیز می توانید روی ما حساب کنید . در آئین نامه تحریر دفاتر، محلی برای استفاده از نرم افزارهای حسابداری پیش بینی نشده است و اداره کل باید در قانون تحریر دفاتر مدنظر قرار گرفته و اصلاح گردد. طی بخشنامه (۱۱۸/۹۴/۲۰۰-۹/۱۲/۹۴) باتوجه به آیین نامه جدید پس از اصلاحیه در قسمت اخیر بند ۱-۳ ماده ۶ اشاره‌ای به پیش بینی حذف دفاتر دستی شده است.

برای مشاوره مالیاتی از کارشناسان پرشین حساب کمک بگیرید

مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی امیر ناصر مشاور مالی و مالیاتی | تکس مپ

شما هم اگر برای حل و رفع چالش های مالیاتی مجموعه خود نیاز به مشاوره مالیاتی دارید با ما تماس بگیرید و موضوع خودتان را مطرح کنید و یک مشاور مالیاتی تلفنی در کنار کسب و کارتان داشته باشید. با این کار ، اشخاص می توانند علاوه بر آگاهی از زیر و بم قوانین ، مالیاتی منصفانه پرداخت نموده و حتی ( در صورت خوش حسابی ) مشمول معافیت هایی شوند . همانطور که برای رسیدگی به امور کیفری و دعاوی خود محتاج کمک وکلای دادگستری هستیم ، در امر مشاوره مالیاتی نیز به راهنمایی وکلای مسلط به امور مالیاتی نیاز خواهیم داشت . از مهمترین فواید استفاده از مشاوره مالیاتی, می توان به یافتن بهترین راهکارهای کاربردی مالیاتی و معافیت ها ، تنظیم لایحه و دفاعیات و حضور وکلا در هیئت های حل اختلاف ، تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و دفاتر قانونی با توجه به آخرین قوانین و بخشنامه های سازمان مذکور اشاره کرد .

بعضی شرکت ها و اشخاص حقیقی به خطر کم بودن حجم کارشان نیازی به مشاور مالیاتی تمام وقت ندارند و برایشان به صرفه نیست که در برابر حجم کاری کم مقدار دستمزد بیشتری را به مشاوره مالیاتی تهران و شهرستان پرداخت کنند. یکی دیگر از روش های مشاوره مالیاتی و رفع موانع مربوطه، مشاوره مالیاتی تلفنی است. ارتباط با کارشناس مالیاتی یا یک نفر به عنوان مشاور مالیاتی یکی از کم هزینه ترین روش های دریافت مشاوره مالیاتی است.

ولی در مورد معاملات فصلی با توجه به اینکه در موضوع مفاصاحساب و تایید آن ، باید در زمان ارسال مفاصاحساب نه در زمان تایید، گزارش معامله ارسال شود؛ این مورد هم رویداد مالی معامله در زمان ایجاد باید گزارش شود. اطلاعات پرونده الکترونیک شما با کد رهگیری ———-در نظام مالیاتی کشور ثبت گردید. جهت دریافت اطلاعات کاربری و تکمیل پرونده خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید و اطلاعات مورد نیاز را ثبت نمایید. شما روزنامه رسمی که تغییرات رو ثبت کرده اید و نامه ای در این خصوص به اداره مالیاتی محل قبلی ارائه دهید. در این صورت حوزه مالیاتی قبلی روند انتقال پرونده به حوزه جدید را انجام میدهد. 2) میزان مالیات با توجه به گروه بندی مودیان در سامانه مالیاتی ( که احتمالا برای شما گروه سوم است) و با توجه به نرخ ماده 131 قانون مالیات مستقیم تعیین میشود.

  • در این صورت حوزه مالیاتی قبلی روند انتقال پرونده به حوزه جدید را انجام میدهد.
  • برای دریافت خدمات مالیاتی و مشاوره های مالی گروه راشا مشاوران به لینک تماس مراجعه نمایید.
  • در ابتدا کاملا رایگان می باشد اما در صورت تخصصی شدن مشاوره هزینه اعلام می شود و بعد از واریز وجه، مشاوره ارائه می گردد.
  • توجه کنید که در برخی مجموعه ها حسابدار مالی و مالیاتی مستقر است و صرفا به یک نفر مشاور مالیاتی جهت کنترل حسابها و تکالیف مالیاتی مربوطه می پردازد و در حین اجرا نکات مالیاتی مربوط به مجموعه را متذکر میشود.