علی مردان عظیمی در بازدید آگاهانه از خطوط تولید از پروژه های در دست اجرا در سالن های تولید خودرو و رنگ بازدید کرد و در جریان آخرین تحولات این پروژه ها در ابتدای سال کاری 1403 هجری قمری قرار گرفت.
وی همچنین در بازدید از مرکز تماس اورژانس ایران در جریان آخرین جزئیات طرح خدماتی و امدادی قرار گرفت و از کل روند امدادرسانی بازدید کرد.
عظیمی در این بازدیدها ضمن قدردانی از کارکنان فعالی که در تعطیلات نوروزی به مشتریان خدمات صادقانه ارائه می کنند، گفت: ارائه خدمات مطمئن توسط همکاران امداد خودرو ایران از نقاط قوت کل گروه صنعتی است.
وی تاکید کرد: حفظ کیفیت خدمات ارائه شده ضروری است و سرعت بالای امداد رسانی باید در اولویت باشد و دستیابی به این دو هدف همزمان رمز موفقیت خدمات امدادی و رضایتمندی مشتریان تلقی می شود. .
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آموزش های ارائه شده به امدادگران گفت: دانش فنی امدادگران و تسلط آنها به ظرافت های فنی باعث افزایش سرعت کار در عیب یابی و در نهایت رفع نقص می شود، بنابراین لازم است امدادگران کسب کنند. دانش و تلاش برای افزایش تسلط خود را.
وی در بازدید گسترده از مرکز تماس اورژانس ایران روند کاهش زمان انتظار برای کمک را مشاهده کرد و تایید کرد که این روند ادامه خواهد داشت.
منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248559/%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87