مبل اقساطی بازنشستگان ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و چک به مدت محدود خبرآنلاین | mobleseyed

استفاده از رنگ سفيد بيشتر در طراحي و دكوراسيون خانه هاي اسكانديناوي به چشم مي خورد. آشپزخانه هاي سفيد فضايي مناسب براي استفاده از رنگ هاي مختلف و ايجاد تضاد در دكوراسيون هستند. انتخاب پرده هاي بلند و مناسب اتاق مي تواند تاثير مستقيم در بزرگ نشان دادن اتاق خواب شود.

نکاتی مهم در خرید مبلمان

بلکه تمام بازنشستگان کشوری، لشکری، تأمین اجتماعی مبل اقساطی بازنشستگان و … می توانند از این طرح های متنوع استفاده نمایند. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۷۲۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. در کارگاه نامیراکالا برای نشیمن مبل از ابر 35 کیلویی ویژه و برای تکیه‌گاه از ابر 30 کیلویی استفاده می‌شود که تا 5 سال گارانتی کارخانه دارد.

  • اول که خرید کردم گفتم پولم رفت و باید بیوفتم دنبال پس گرفتن پولم اما وقتی بهم زنگ زدید و گفتید که سرویس خواب که سفارش دادم رو دارید می فرستید خیالم راحت شد و وقتی راننده آورد و توی خونه نصبش کردیم ی تشکر جانانه ازتون کردم.
  • البته اگر شما تمایل به خرید نقدی مبلمان دارید می توانید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید نقدی مبل سید بهره مند شوید.
  • قساط با توجه به مبلغ خرید از 12 الی 20 ماه می باشد، مثلا برای اقساط 12 ماهه می توانید، 12 چک ماه به ماه یا 6چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید.
  • به همین دلیل ممکن است توانایی مالی و بودجه لازم برای خرید مبل و دیگر تجهیزات به صورت تمام نقد را نداشته باشند؛ بنابراین عده ای از مراکز فروش مبل در راستای تکریم بازنشستگان، اقدام به فروش مبل قسطی برای بازنشستگان نموده اند.

مبل اقساطی بازنشستگان ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و چک به مدت محدود خبرآنلاین | mobleseyed

به دنبال مبلمان جدید هستید؛ اما ترجیح می دهید، قیمت کامل را یکجا پرداخت نکنید؟ به فروشگاه خوبی مراجعه کرده اید. اگرچه هزینه های یک مبل می تواند برایتان بسیار بالا باشد؛ اما اصلا مشکلی نیست. با روش اقساطی مبل و میز می توانید به سادگی این هزینه ها را تقسیم کنید. شما مبل مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری می کنید و می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. البته ناگفته نماند این طرح فروش قسطی مخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی است.

تحویل کالاهای چوبی از زمان تکمیل سفارش، به مدت یک ماه می باشد.

خيلي از شما و مجموعتون ممنونم كارتون عالي بود حقيقتش فكر نمي كردم به موقع برسونيدش و ميوفته براي بعد از عروسيم اما دو روز زودتر هم بهم رسيد ميزم. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکتمهندسی نرم افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرامی باشد. چارچوب‌های مبل نیز تماما از چوب مرغوب با قطر دو و نیم تا سه توسط استادکار مجرب ساخته شده و پایه‌‌ها و قطعات اضافی برای استحکام چارچوب‌ها به کار می‌رود. این اقدامات باعث می‌شود که علی‌الخصوص مبل های 2 و 3 نفره تحمل وزن و استحکام بالاتری داشته باشند و چارچوب مبل اصطلاحا به صدا نیافتد. بدون پیش پرداخت، بدون سود و کامزد و بدون ضامن و فقط با پرداخت چک است.

امکان استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان به صورت ۱۰ ماهه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان براساس اعتبارسنجی و میزان حقوق بازنشسته یا مستمری بگیر محترم فراهم شده است. بازنشستگان و مستمری بگیران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با نامیراکالا تماس حاصل نموده یا با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل از شرایط دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان مطلع شوند. بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می توانند تا اواسط بهمن ماه نسبت به خرید مبل راحتی اقساطی ۱۸ ماهه بدون پیش پرداخت، چک و ضامن در تهران و شهرستان اقدام نمایند. امکان خرید مبل اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در اقساط بلند مدت ۱۸ ماهه تا اواسط بهمن ماه از فروشگاه اینترنتی نامیرکالا فراهم شده است. فروشگاه اینترنتی نامیراکالا شرایط ویژه ای برای خرید مبل اقساطی ۳۶ ماهه برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در تهران، کرج و سایر شهرستان ها به صورت حضوری و غیرحضوری “به مدت بسیار محدود” فراهم کرده است.

آخرین اخبار افزایش حقوق نیروهای مسلح