لیست قیمت و خرید برنج فجر درجه یک 1، 2 5، 5 و 10 کیلویی | brassonline

این نوع از برنج‌ها کیفیت کمتری از برنج ایرانی داره اما توی همین برنج‌های خارجی کیفیت‌ها و قیمت مختلفه. برنج هندی یا همون برنج باسماتی، برنج پاکستانی، برنج تایلندی، برنج ژاپنی از بهترین نوع‌های برنج خارجیه و البته برنج نیم دانه همه این برنج‎ها هم خیلی طرفدار داره. تو باسلام می‌تونید خرید اینترنتی برنج خارجی از هر برندی که خواستی رو تجربه کنی. چون کیسه پنج کیلویی برنج هاشمی چاپار را ۵۵۵ هزار تومان می‌فروشند که یکی از ارزان‌ترین نمونه‌های برنج هاشمی در بازار به‌حساب می‌آید و احتمالا به‌همین خاطر در فهرست کیسه‌های پرفروش برنج در فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفته است.

برنج هاشمی گلستان – 10 کیلوگرم

شما بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را می‌توانید از ما با بهترین قیمت درخواست کنید. برنج دانه سالار در زمینه تولید و فروش برنج ایرانی فعالیت دارد. ما از بزرگ ترین تولید کنندگان برنج ایرانی هستیم که در بازار داخلی در حال فعالیت هستیم.

برنج مجلسی معطر پردیس سورت شده ایرانی 5 کیلوگرم

لیست قیمت و خرید برنج فجر درجه یک 1، 2 5، 5 و 10 کیلویی | brassonline

سال زراعی گذشته ۳۷۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان زیر کشت گندم رفته بود که از این سطح، بیش از یک میلیون تُن محصول برداشت شد. در واقع این برنج دارای پوستی به رنگ قرمز است و برای پخت نیاز به زمان بیشتری دارد. بعد از حدود 6 الی 10 دقیقه بسته به نوع برنج یکی‌دو دانه از آن را بین دو انگشت و یا زیر دندان امتحان کنید. همین‌قدر که مغز آن محکم و زبر نباشد کافی است و نگذارید برنج خمیده گردد. شرکت های دانش بنیان و فناور استان خراسان رضوی در قالب تور فناوری اطلاعات در صنایع معدنی از شرکت فولاد سنگان بازدید کردند. برنج چگونه به عمل می آید و بهترین زمان کاشت و برداشت برنج در کدام مناطق است؟ پاسخ این سوال و نکات مهم هنگام کاشت برنج، برای بهره برداری از مرغوب ترین برنج ها را اینجا بیاموزید.

کیسه‌های ۱۰ کیلویی برنج طارم هاشمی را که گران‌ترین نمونه ایرانی در بازار است، یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان می‌فروشند که قیمت هر کیلو از آن را باید معادل ۱۷۴ هزار تومان درنظر بگیریم. برنج خارجی دایانا یکی دیگر از مدل‌های پاکستانی پرفروش در فروشگاه‌های اینترنتی به‌حساب می‌آید. این یکی را الان در کیسه ۱۰ کیلویی ۴۰۰ هزار تومان می‌فروشند که نسبت به بهمن پارسال قیمت این کیسه حدود ۱۵ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. تجربه خریداران قبلی برنج پاکستانی دایانا نشان می‌دهد، بعد از پخت دانه‌های آن اندازه بلندی ندارند و برخی از خریداران هم ترکیب کردنش را با برنج‌های ایرانی توصیه صنایع ایران در سال ۲۰۲۵ می‌کنند. برندهای عرضه‌کننده، قیمت برنج ایرانی را نیز با نیم‌نگاهی به گران شدن وارداتی‌ها تا حدودی بالا برده‌اند .

  • برنج تایلندی در حال حاضر در کشور تایلند به طور انبوه برداشت می‌شه و نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران زیادی داره.
  • در فروشگاه‌های اینترنتی یکی از محبوب‌ترین کیسه‌های برنج، کیسه ۱۰ کیلویی برنج دم‌سیاه آقاجانیان محسوب می‌شود که درحال‌حاضر قیمتش یک میلیون و ۴۷۷ هزار تومان است.
  • عطر و طعم دلنشینی داره و طبعش گرمه و از دسته‌ برنج‌هایی نیم دانه و تمام دانه است.
  • ارزان‌ترین برنج ایرانی بازار که به اسم برنج شیرودی تنظیم بازاری شناخته می‌شود، کیلویی ۶۵ هزار تومان ارزش دارد.
  • برنج های گیلان کشت به کمک کشاورزان خبره گیلانی زیر نظر مهندسین کشاورزی با استعداد کشورمان کشت می شود که همین امر باعث تفاوت کیفیت محصولات گیلان کشت نسبت به سایر برنج های کشت شده در کشورمان باشد.

جایی که برنج را در آن انبار می‌کنید باید خشک و خنک باشد برنج را باید دور از آفتاب مستقیم نگهداری کنید؛ چرا که آفتاب مستقیم علاوه بر اینکه باعث می‌شود برنج آفت زده شود موجب خرد شدن برنج نیز می‌شود. سعی کنید برنج را در ارتفاع ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌متری زمین قرار دهید. گذاشتن قرص برنج و یا قرص سیر و یا تکه های نمک در لابه به لای برنج هم دیگر روش از بین بردن شپشک است.

برنج پاکستانی دایانا کیسه ده کیلوگرمی