قیمت سمند LX صفر 1400-1401 و کارکرده 1382-1401 امروز همراه مکانیک | ebtekarkhodro

ناگفته نماند که خودرو سمند از نظر استحکام سرآمد خودروهای ایرانی است . وگرنه همه می‌دانند که هیچ خودروی ایرانی را نمی‌شود با بی ام دبلیو مقایسه کرد . در این بخش تصاویر کامل تری از سمند ال ایکس را مشاهده می کنید. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. آقا امین عزیز سند lxاز پارس سال بهتره…هم از نظر استحکام بدنه هم راحتی سرنشین…فنی هر دو یکی هستند تقریبا.. به نظر من پول اضافه خرج پارس سال نکن اون پول رو بده به آپشن های سمند اضافه کن ببین چه ماهی میشه….

  • از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است.
  • زیر کاپوت سمند LX سال با همان پیشرانه نام آشنا و بسیار قدیمی XU7 روبرو میشویم.
  • موتور EF7 محصول مشترک خودروسازی ایران خودرو و شرکتی آلمانی است.

در این رده قیمتی خودروهای سدان خانوادگی چندانی حضور ندارند که دستمان را برای انتخاب باز بگذارند. مثلاً با قیمت سمند ال ایکس سال میتوان پژو 405 و رانا ساده را خریداری کرد. پژو 405 که بدلیل مشخصات فنی و پلتفرم مشترک، شباهت‌های زیادی با سمند دارد.

سمند LX ساده، مدل ۱۴۰۱

تا اینکه مجله خبری ابتکار خودرو به 5000 رسید و دیدم ماشین کم کم داره جون میگیره. وقتی که کیلومترش به ده هزار رسید کاملا قضیه فرق کرد و الان با دنده 4 هم راحت 120 را پر میکند و در سربالایی هم خیلی تیز است. فعلا باهاش مدارا کن و همانطور که در دفترچه نوشته دور موتور را از 3 هزار بالاتر نبر و اصلا به ماشین فشار نیار تا یه مقدار کیلومترش بره بالاتر و خوب آب بندی بشه. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

سمند سورن ELX، مدل ۱۳۹۴

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ وجهی دریافت نخواهیم کرد. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. نکته اینکه قبل از خرید تست درایو کامل و تجربه رانندگی با آن خودرو را در جاده داشته باشید.

سمند LX EF7 دوگانه شرکتی

قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد. اجاره این خودرو به صورت بدون راننده بوده و به شکل های متعددی نظیر اجاره روزانه سمند، اجاره هفتگی و اجاره ماهانه صورت می پذیرد. برای اجاره سمند lx بدون راننده به دلیل پرکاربرد بودن این خودرو باید چندروز زودتر اقدام به رزرو خودرو کرده. برای کرایه سمند بایستی از طریق تماس تلفنی و یا واتسپ شرکت با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پس از دراختیار گذاشتن مشخصات خود و تعداد روزهای اجاره اقدام به رزرو کنید. فروش اقساطی سمند دوگانه در بیشتر مراکز فروش قابل مشاهده است.

http://borna-news.ir