قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | ebtekarkhodro

کرمان موتور که نماینده رسمی کارخانه جک در ایران است، ابتدا در سال 93 خودرو جک اس5 مجهز به گیربکس را عرضه کرد و بعد از دوسال و استقبال بسیار خوب از این اتومبیل، مدل اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت. اما داشبورد جک s5 شباهت بسیار زیادی با داشبورد خودروی هیوندای ix35 است، بیشترین شباهت داشبورد را قسمت کیلومتر شمار دارد. ولی چیزی که باعث جذابیت کابین جک s5 امکاناتی است که است که بر روی آن قرار دارد مانند تهویه مطبوع دوگانه، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و برخی امکانات دیگر که این امکانات را در بخش آپشن ها به صورت کامل توضیح خواهیم داد. طراحی بخش داخلی نسخه اتوماتیک با نسخه دنده ای تفاوتی ندارد اما در کل می توان طراحی کابین این خودرو با توجه به قیمت ان که نسبتا ارزان است خوب و موفق می باشد. بنابراین وضعیت فروش پرحرارتی برای جک اس ۵ در بازار ایران برآورد می‌شود.

جک s5 اتوماتیک مدل 97

حتی گاهی اوقات شاهد این بودیم که طراحی برخی از ماشین های چینی از طرح های ماشین های معروف و پرطرفدار جهان الهام گرفته شده است. نمای کلی جک s5 نشان می دهد که این خودرو یک شاسی بلند کوچک شهری می باشد. جک اس۵ دنده‌ای شتاب قابل توجهی دارد و از اکثر رقبای چینی خود عملکرد بهتری دارد؛ چنانچه در رویارویی با خودروهی کره‌ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج با موتور ۲۴۰۰ سی‌سی نیز در بحث شتاب پیروزی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد.

http://borna-news.ir

نمای جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. انواع متنوعی از خودروهای جک در بازار موجود است که هر کدام به نوبه خود طراحی بی نظیر و منحصر به فردی دارد.

  • سال 2008 شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودروهای سواری به صورت رسمی وارد شود.
  • مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند.
  • اگرچه ظاهر خودرو هنوز هم شبیه به خودروهای کراس‎اور است، اما الگوی اصلی طراحی خودروهای جک را حفظ کرده است و از بسیاری از جهات می‌توان آن را یک شاسی‌بلند کوچک معرفی کرد.
  • ناگفته نماند که کیسه هوا نیز از جمله امکاناتی است که نه تنها در این خودرو بلکه در همه خودروهای جک تعبیه شده است.

برای ایجاد یک بستر نرم و طبی با خاصیت ضدتعریق بودن رویه این محصول مجله خبری ابتکار خودرو روکش مخمل بوده و بستر آن مجهز به خطوط موازی و مواج است. این رویه مواج به دلیل ایجاد گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان نشستن بر روی بدنه جلوگیری خواهد گرفت. به دلیل طراحی بدنه دو تکه این محصول شما می توانید تشک بادی محصول را به صورت مجزا بر روی آب و یا حتی داخل چادر مسافرتی استفاده کرده و لذت ببرید. با مراجعه حوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس می توانید برای خرید تشک بادی داخل ماشین جک اقدام نمایید. همان‌طور که اشاره شد طراحی بدنه جک s5 بسیار شبیه هیوندا توسان LM صورت گرفته و به همین علت هم در بازار ایران خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد. در نمای روبرو شاهد چراغ‌هایی با طراحی کشیده و نسبتا اخم آلود هستیم.

طرح کلی داشبورد به دلیل بهره‌مندی از تریم نقره ای رنگ، شکل مناسب دریچه‌های تهویه و سایر بخش‌ها، نمایی جالب و جذاب برای کابین این خودرو پیکاپ فراهم آورده است. با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. زیرا قیمت تمامی خودروها را بر اساس معاملات روز همان تعیین می‌کند و می‌توانید خیالتان را راحت کنید که ماشین جک S3 را با قیمت واقعی و حاشیه سود منطقی دریافت خواهید کرد. جنس سپر عقب این خودرو از پلاستیک سیاه رنگ است و استفاده از ادوات نقره ای رنگ و مه شکن در محلی اختصاصی ظاهری ایده آل به سپر داده است. در بسیاری از نمونه های خودرو جک S3 وجود ریل های باربند و دستگیره هایی به رنگ نقره ای با داشتن نواری نقره فام در قسمت قاب پنجره و رکاب به بازر عرضه می شوند.

ال 90: خودرویی مقرون به صرفه، پرطرفدار و ایمن در ایران