قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | ebtekarkhodro

برای کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید. کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ… جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند. طراحی سپر، جلوپنجره، چراغ‌های جلو، گلگیر و کاپوت این خودرو که در چین با نام سی هائو یا سیهول X5 شناخته می‌شود، از نو طراحی شده است. یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است. فرمان چرمی، طراحی ارگونومی، موتور ژاپنی،داشتن المان های بی نظیر در کابین ها و وجود اسب بخار 141 در خودرو از جمله امکانات بی نظیری است که در این خودرو تعبیه شده است.

  • تشک بادی داخل ماشینجک یکی دیگر از زیباترین انواع تشک بادی صندلی عقب ماشین در سه رنگی طوسی و مشکی و کرم بوده که با بدنه ای ضخیم و باکیفیت و تحمل وزن بالا و استحکام کافی بدنه طراحی و روانه بازار شده است.
  • توجه داشته باشید که با خرید قسطی خودرو از شرکت سایا و پرداخت منظم قسط های آن می توانید برنامه ریزی دقیقی برای امور مالی خود داشته باشید و ضمن جلوگیری از هزینه های اضافی و جانبی برای خرج کردن درآمدتان اهمیت قائل شوید.
  • با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.
  • دومین نکته ای که احساس رضایت به شما میدهد موتور قدرتمند این خودرو می باشد که با کمک توربوشارژ نیروی کافی را برای اینکه این شاسی بلند که وزن آن 1545 کیلوگرم می باشد بتواند حرکت کند تولید می کند.
  • با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.
  • هر کدام از این خودروها در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

یکی از انواع معروف خودورهای کراس اور چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک S3 می باشد. معمولا تعداد اندکی مجموعه با ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو وجود دارد که از جمله آن می توان به شرکت سایا خودرو اشاره کرد. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است.

جک،جی 4 مدل 97

کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند. در نسخه اتوماتیک جک s5، دنده ها به نرمی تعویض می شوند و زمانی که دنده تعویض می شود به کابین و سرنشینان ضربه ای وارد نمی شود. اما به دلیل اینکه جعبه دنده برای حالت اکونومی جهت پایین آمدن مصرف سوخت، کمی کندی در حین کاهش دنده و یا به اصطلاح در حین معکوس کشیدن وجود دارد، اما این کندی اصلا آزاردهنده نمی باشد. جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود. با توجه به اینکه طراحی نمای عقب خودرو از یک خودروی دیگر الهام گرفته شده است اما نمای عقب با نما های دیگر بسیار هماهنگ می باشد و این خودرو بسیار زیبا و جذاب کرده است. چراغ های عقب نیز دارای گرافیک خوبی هستند و توجه بیننده را به خود جذب می کند.

مراسم رونمایی خودروی KMC J7

دلایل مختلفی برای مجله خبری ابتکار خودرو دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد. طرفداران این خودرو با یک موتور با حجم ۱۹۹۷ سی‌سی مواجه هستند که قدرت آن به کمک یک گیربکس شش سرعته دستی و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه کنترل می‌شود. این پیشرانه می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

فیس لیفت جک S5

این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد. استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در خودروهای جک این شانس را به شما می‌دهد که بسیاری از ناهمواری‌های جاده را احساس نکنید. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند. دومین نکته ای که احساس رضایت به شما میدهد موتور قدرتمند این خودرو می باشد که با کمک توربوشارژ نیروی کافی را برای اینکه این شاسی بلند که وزن آن 1545 کیلوگرم می باشد بتواند حرکت کند تولید می کند.

http://borna-news.ir