فولادین قیمت توری پرسی خرید و فروش فنس پرسی | foulka

استفاده از دستگاه برای تولید این توری سبب می‌شود تا بتوانید انواع این محصول با عرض‌های سفارشی را تولید کنید. از جمله مهم‌ترین ویژگی این توری مقاومت در برابر سرما، گرما، فشار، ضربه و.. برای تولید این محصول از مفتول‌های مختلف و در ابعاد متنوع استفاده می‌شود. علاوه بر الگوی‌های بافت بالا، تعداد بی‌شماری از امکانات در دسترس است. چند نمونه بافته‌هایی با سیم صاف همراه با سیم گرد یا سیم پیچ خورده همراه با سیم استاندارد است. از این نوع مش‌ها برای اهداف معماری به طور منظم استفاده می‌شود.

این محصول از بافته شدن مفتول ها تولید می شود که میله های طولی و عرضی نیاز به هیچ نوع جوشی ندارند. ظاهر تور‌ی پرسی (ظاهر چشمه‌ ها و شکل ظاهری) مشابه توری جوشی است. توری پرسی، یکی از محصولات مفتولی است که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. توری پرسی دارای چشمه‌های مربعی و مستطیلی شکل است به همین دلیل ظاهری شبیه توری‌های جوشی دارد.

  • البته نباید کاربرد توری های پرسی در صنایع مختلف را دست کم گرفت.
  • شمارش توری، تعداد چشمه‌های شمارش شده در یک ردیف در یک واحد طول است.
  • توری پرسی به ۳ دسته کلی از لحاظ مواد اولیه، روش بافت و روش ساخت تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام به صورت جداگانه دسته‌بندی مختلفی را شامل می‌شوند.
  • برای ساختمان هایی که در معرض ضربه هستند، استفاده از این توری های پرسی بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.

فولادین قیمت توری پرسی خرید و فروش فنس پرسی | foulka

به عنوان مثال برای مکان هایی که نیازمند ساخت تعداد انبوه تخت های فلزی وجود دارد( مانند خوابگاه ها و زندان ها) استفاده از توری پرسی بسیار به صرفه و مناسب خواهد بود. این مدل توری که با موج دادن سیم های فلزی تولید می شود به عنوان حصار ، فنس ، بتون ریز ، مش بند ، قفس حیوانات ، سرند در معادن ، کارخانه های ذغال سنگ ، ساختمان سازی و عمران کاربرد دارد. یکی دیگر از روش‌های تولید این محصول بر اساس روش غوطه‌وری است؛ در این روش، یک وان مذاب با دمای 450 درجه‌ی سانتی‌گراد ایجاد می‌شود و بعد، قطعه‌ی داخل این وان، ذوب صنایع مفتولی می‌شود.

مفتول گالوانیزه

از این توری جهت ساخت پنل های سه بعدی( منولیت ) و همچنین مسلح کردن بتن فونداسیون کف و دیوارها استفاده می کنند. در مقاله پیش رو قصد داریم به معرفی بیش‌تر این توری، کابرد و مزایای استفاده از آن بپردازیم.

انواع توری پرسی بر اساس وزن

دقت کنید که ضخامت توری مورد نظر شما باید بر اساس شرایطی تعیین شود که به دنبال استفاده از آن هستید. طبیعی است که قیمت توری پرسی دست دوم ارزان تر از توری های نو است. از توری های پرسی برای حفاظ کشی دور ساختمان های نیمه کاره یا پروژه های موقت ساختمانی استفاده می شود. اما بعد از اتمام پروژه ها این توری ها عملاً بی استفاده می ماند و به این ترتیب به عنوان توری پرسی دست دوم به فروش می رسد.

توری پرسی و ویژگی‌های آن