ظرفیت باتری خودروها کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین | نکاس باتری

در عمل برای تخلیه باتری می توانید از یک لامپ معمولی با توان مناسب استفاده کنید (نویسنده ویدیو کانال transistor815 است). این کاهش ظرفیت با کاهش بیشتر توان خروجی باتری، تأمین جریان لازم برای راه اندازی موتور خودرو را مختل کرده و روشن نشدن خودرو را به همراه دارد. با تأثیر هوای سرد بر باتری خودرو، فرآیند شیمیایی درون باتری کند می شود.

یک نظر در “همه چیز درباره ظرفیت باتری خودرو ( آمپر باطری )”

مقاومت داخلی Ri یک باطری 12 ولت شامل مقاومت داخلی تک تک صفحات و مقاومت های المنت های داخلی متصل به یکدیگر می باشد. مطابق استاندارد EN – 1، ولتاژ اسمی باتری های راه انداز برابر 12 ولت (12 V) می باشند (6 خانه باتری که هر خانه 2 ولت دارد که سری شده اند و در نتیجه باطری 12 ولت می شود). ولتاژ اسمی یک باطری برابر است با حاصل ضرب ولتاژهای هر صفحه در تعداد صفحاتی که به صورت سری به یکدیگر متصل می باشند. ولتاژ پیل Uz، اختلاف پتانسیل مابین صفحات مثبت و منفی در الکترولیت می باشد. هرچه نسبت مقدار CCA بیشتر باشد، قدرت استارت زنی باطری نیز افزایش می یابد. Cold Cranking Amps (CCA) همان جریان تست درجه حرارت پایین باتری یا آمپر گرداندن میل لنگ در شرایط سرد است.

به حداقل رساندن مصرف باتری

ظرفیت باتری خودروها کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین | نکاس باتری

باتری ضعیف فشار بیشتری بر سیستم های الکتریکی و مکانیکی خودرو وارد می کند. این امر می تواند باعث عملکرد ضعیف کامپیوتر خودرو شود که منجر به کاهش عملکرد کلی خودرو یا برخی از عملکردهای آن می شود. وقتی میگوییم باتری ماشین مرده، خوابیده یا دشارژ شده یعنی باتری سولفاته شده است.

کیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. هر دو آمپر ظرفیت باتری (CA) و آمپر ظرفیت باتری در هوای سرد (CCA) میزان انرژی مورد نیاز برای تقویت یک باتری را اندازه‌گیری می‌کنند، اما در دماهای مختلف.

تاریخ تولید باطری

در این نوع وسیله نقلیه، به جای یک باتری، اغلب از 2 یا 3 باتری استفاده می کنید تا ولتاژ مورد نیاز را تامین کنید. به همین دلیل تنها 12 ولت باتری خودرو در بازار فعلی یافت می شود. C20 مقدار جریانی است که یک باتری می تواند به صورت مستمر برای 20 ساعت در دمای 80 درجه فارنهایت (برابر با 26.66 سانتیگراد) تولید کند. ظرفیت آمپرساعت یا C20 برای اطمینان از صحت و انطباق با واقعیت رتبه های اعلام شده، باتری های اسیدی دارای پارامترهای چندگانه ای برای چگونگی محاسبه رتبه AH می باشند. برخلاف تسترهای باتری، یک مولتی‌متر دیجیتال، ولت باتری را به شما می‌گوید نه آمپر باتری ماشین را.

  • یک تستر باتری تعیین شده می‌تواند این اطلاعات را به شما بدهد.
  • اما این باور غلط بوده و بهتر است بیش از دو ماه از تاریخ باتری خریداری شده نگذشته باشد.
  • باتری‌ هایی که درون وسایل نقلیه استفاده می‌ شوند به عنوان باتری ماشین شناخته می‌ شوند.
  • هنگامی که موتور را متوقف می کنید ولتاژ در حالت استراحت باید به حدود 12.4 ولت کاهش یابد.