صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | ebtekarkhodro

یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. این خودرو چینی نیز می‌تواند رقیبی برای جک باشد، اما فراموش نکنید که جک S3 از نظر زیبایی، کیفیت پیشرانه و استحکام بدنه از تمامی رقبای خود برتر است. طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است. در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند. وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است. از جمله خودروهای خارجی در ایران می توان به خودروهای تولید چین به ویژه مدل های کراس اور آن ها اشاره کرد چرا که از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند.

خریدار جک S5 مدل 94 یا 95

چراغ های مه شکن در خودروی جک S3 در قسمت پلاستیکی جلوی ماشین تعبیه شده اند که منجر به ایجاد فضای خالی در لبه جانبی سپر و زیر چراغ اصلی می شود. موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم. برای موفق بودن و ماندن در یک بازار رقابتی، مدام باید به فکر تولید محصولات جدید و ایده‌های نو باشید. در بازار به شدت رقابتی خودرو، همیشه باید نگاهی به پیشرفت در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی و فنی داشته باشید.

راهنمای خرید

در کشور ایران شرکت کرمان موتور مسئولیت مونتاژ و واردات محصولات شرکت جک را برعهده دارد و تا به حال خودروهایی نظیر S3، S5، J4 و … به سیستم این شرکت وارد شده و روانه بازار خودرو در ایران شده است. خودروهای داخلی و خارجی بسیاری امروزه در کشور وجود دارند که افراد توانایی پرداخت هزینه های آن را به صورت یک جا ندارند و تنها راه کار برای خرید خودروی مورد نظر استفاده از شرایط فروش خودروی اقساطی است. اگر هدف شما حضور در بازار خرید ماشین جک است، این سه گزینه می‌تواند شما را به خودروهایی با کیفیت ساخت بالا و با استحکام بالا برساند که دسترسی به قطعات آن‌ها آسان است و از طرف دیگر خدمات پس از فروش کرمان موتور هم می‌تواند به شما کمک کند. جک S5یک کراس اور (شاسی بلند شهری) می باشد که توسط شرکت JAC تولید می شود این شرکت در میان شرکت های خودروسازی قدیمی چین قرار دارد تلفظ نام برند JAC در واقع (جی ای سی) می باشد که در ایران همه این برند را به نام جک می شناسند. کار این کمپانی در گذشته ساخت کامیون های سبک بود و کامیون های خود را به بیش از 100 کشور جهان صادر می کرد. به مرور زمان این کمپانی شروع به ساخت ماشین های سدان و کراس اوور، کرد.

http://borna-news.ir

در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد.

با نصب اپلیکیشن مجله خبری ابتکار خودرو مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. جک جی 4 یکی از مدل های خودرو جک است که خلاقیت خودروسازان چینی در ظاهر خودرو به وضوح دیده می شود. در واقع چراغ های بادامی شکل و خطوط کناری در ظاهر خودرو بیانگر خجالتی بودن ظاهر خودرو به همراه مقداری چاشنی خشونت است.

  • با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.
  • به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است.
  • جک جی 5 – دومین عضو از خانواده J محصول شرکت جِی اِی سی چینی است که با نام جک در ایران شناخته شده و شرکت کرمان موتور نمایندگی فروش و گارانتی محصولات این شرکت را بر عهده دارد.
  • با توجه به آمار خرید و فروش ماشین جک در ایران و همچنین قیمت محصولات و مشخصات فنی آنها، می‌توان گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد.