صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | ebtekarkhodro

جک S5، یکی دیگر از خودروهای چینی و پرطرفدار بازار خودرو ایران است. محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید. خودروهای چینی از جذابیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند بخصوص مدل های شاسی بلند خودروهای چینی محبوبیت بیشتری دارند.

  • بنابراین اوضاع قدری برای متقاضیان خرید جک S3دشوار گردیده است به طوری که با این اوضاع درآمدها و بالارفتن قیمت کالاهای اساسی، شانس خود را برای رسیدن به خودرو مورد علاقشان کمرنگ میبینند.
  • از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون سیستم توزیع الکترونیکی ترمز، سیتم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم ترمز هیدرولیکی و سیستم کنترل پایداری و … اشاره کرد.
  • البته این خودرو مورد فیس لیفت قرار گرفته است اما در ایران همان نسخه ی اولیه آن توسط کرمان موتور عرضه می شودادامه مطلب…
  • و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره کرد.

میزان سوختی که در باک 55 لیتری موجود می باشد را، نمایشگر دیجیتالی روی کیلومتر نشان می دهد و این به قسمت کیلومتر شمار زیبایی بسیاری را می دهد. یکی از آپشن های روز جهان که در ماشین هایی که قیمت آن ها نسبتا بالا می باشد قرار دارد آپشن ترمز پارک برقی است که در این ماشین قرار دارد که این خودرو قیمت نسبتا مناسبی را دارا می باشد. در اوایل سال 2015 شرکت JAC یک کراس اوور که جک s5 نام داشت به بازار عرضه کرد، جک s5 اولین خودرویی بود که در داخل کشور تولید می شد و دارای جعبه دنده 6 سرعته یکدست و موتور 2000 سی سی می باشد. کمپانی JAC پس از حدود دو سال نسخه اتوماتیک جک s5 را که دارای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه بود را عرضه کرد.

http://borna-news.ir

اکنون در جک s5 تنها موتوری که وظیفه آن تولید قدرت است موتور 2000 سی سی که مجهز به توربو شارژ است، می باشد که این نوع موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید. این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. در دنیای امروز کفپوش ها جزءای از ساختار ظاهری خودرو ها محسوب می شوند.

جک دنده ای 1/5 تن بیگ رد TRJ7310-1.5

با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. • تنها یک نوع پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است و آن نیز شامل نمونه تنفسی 6/1 لیتر است. البته کوتاهی کاپوت جلو و پهنای زیاد شیشه جلو از زاویه دید جانبی به خوبی پدیدار است. تا سال 2003 این برند توانسته بود خط تولید کاملی هم از کامیون‌های سبک، سنگین و متوسط را داشته باشد. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

جک خودرو چیکال مدل CH-J مناسب برای پژو به همراه آچار چرخ

مجله خبری ابتکار خودرو های محبوب جک خودرو به ترتیب الویت عبارتند از رونیکس,نووا,کنزاکس,اکتیو, … آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید. فیس لیفت جدید از نظر ابعاد و اندازه چندان تفاوتی با مدل فعلی جک S5 ندارد و برابر است با ۴۵۰۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر ارتفاع. فرم کلی داشپورت بخصوص در قسمت نمایشگر و مجاری تهویه هوا با حالت پرانتزی به طراحی کراس اورهای آمریکایی شباهت دارد.

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT