شروع همکاری استراتژیک بین سوپراپلیکیشن و پلتفرم باما
انتشار: بهمن 21، 1402
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

شروع همکاری استراتژیک بین سوپراپلیکیشن و پلتفرم باما



به گزارش روابط عمومی سوپراپلیکیشن آپ، به منظور تکمیل طیف محصولات خود و نیازسنجی بازار خودروهای فرسوده، سرویس خرید و فروش خودرو با همکاری پلتفرم باما به سوپراپلیکیشن آپ اضافه شد. این گزینه هم اکنون در اختیار تمامی کاربران قرار دارد و دو شرکت در توسعه این سرویس همکاری خواهند کرد.

باما فقط یک سرویس برنامه فوق العاده جدید نیست

آرمان فرج زاده، مدیرعامل سوپراپلیکیشن درباره این همکاری گفت: باما فقط یک سرویس کاربردی جدید نیست، ما بر اساس مدل مشارکت تجاری و استراتژیک به این همکاری رسیده ایم، پتانسیل موجود در بازار خرید و فروش خودروهای فرسوده و جایگاه چشمگیر برند باما به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در بازار خودرو، کامل بودن زنجیره ارزش شرکت آسان پرداخت و توانایی کاربران سوپر در پیاده سازی اپلیکیشن از جمله موارد مهم ما برای شروع این همکاری بود.

فرج زاده در خصوص دلایل همکاری با باما گفت: با بررسی های انجام شده و در راستای استراتژی های کلی گروه آسان پز، حوزه خودرو یکی از بخش های دارای پتانسیل رشد برای سرمایه گذاری محسوب شد و پس از بررسی گزینه ها. ما به این نتیجه رسیدیم که باما به سهم زیادی از بازار به خصوص در سگمنت علاقه مند است.» خودروهای با قیمت متوسط \u200b\u200bتا بالا، برندی شناخته شده و جاافتاده در این زمینه و همچنین طرح های جدید توسعه کسب و کار بهترین انتخاب است. همکاری استراتژیک در این زمینه آغاز شود. از سوی دیگر روند رشد و توسعه باما و رویکرد مدیریت و تیم اجرایی آن نقش مهمی در انتخاب باما به عنوان شریک استراتژیک با پتانسیل بالای بازار داشت.

به گفته فرج زاده، همکاری استراتژیک بین سوپراپلیشن و پلتفرم باما در قالب تفاهم سرمایه گذاری صورت گرفته است که منجر به مالکیت اپ در باما می شود.

باما راه درازی در پیش دارد

امیرعلی شاپیری، مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران باما با اشاره به تعداد بیش از چهار میلیون تراکنش سالانه با میانگین قیمت 500 میلیون تومان در ایران، گفت: این بازار از نظر مالی و موقعیت بسیار مهم است. در سبد دارایی خانواده مهم است. ما در باما 15 سال است که با یک بازار کاملاً سنتی روبه رو هستیم و در این سال ها توانسته ایم تغییراتی در عادات و فرآیندهای معاملاتی ایجاد کنیم، اما هنوز با جهانی فاصله داریم. هنگامی که به خدمات و امکانات آنلاین در دسترس مردم سایر کشورها نگاه می کنیم، باید بگویم که هنوز در ابتدای راه هستیم و در این مسیر، ماموریت اصلی BAMA یافتن راه حل هایی برای تسهیل امور خواهد بود. چرخه معاملات خودرو در ایران.

شاپیری ادامه داد: باما طی سال های پس از تأسیس، به دلیل رشد سریع و جریان مالی مستقل، بدون جذب سرمایه به فعالیت خود ادامه داد، اما از سال گذشته و با توجه به برنامه های توسعه بزرگی که برای باما EM پیش بینی می شد، تصمیم به همکاری راهبردی گرفتیم. و از بین گزینه های سرمایه گذاری متعدد، Aap به عنوان یک شرکت شناخته شده با تیم اجرایی قوی و متفکر و همچنین با تعداد زیادی کاربر به عنوان بهترین گزینه برای سرمایه گذار معرفی شد و خوشبختانه در مذاکرات همدلانه به تفاهم رسیدیم. علاوه بر جریان سرمایه، همکاری باما و آپ «باما را به مخاطبان گسترده تر آپ می رساند؛ جامعه ای که امیدوارم کسب وکار باما را به بازار تمام خودروها و شهرها ببرد. رسیدن به آنها برای ما سخت است."

مدیرعامل باما همچنین خاطرنشان کرد: آینده همکاری باما و آسان پی منجر به تولید محصولاتی می شود که کل فرآیند خرید و فروش خودرو از ثبت آگهی و جستجو در بازار گرفته تا انتخاب خودرو، پول و خدمات را تسهیل می کند. امور حقوقی معاملاتی و به همین دلیل ارزش افزوده زیادی برای مخاطبان بازار خودرو ایجاد می شود.


منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248058/%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%BE-%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%85%D8%A7