سمند: راهنمای کامل انواع سمند ال ایکس EF7 بنزینی، گازسوز‌ و دوگانه سوز+ جدول مشخصات مجله بیمه | ebtekarkhodro

ظاهر سمند نسبت به نسخه اولیه آن که در اوایل دهه هشتاد ارائه شد تغییر آنچنانی نداشته است اما مدل‌های جدیدتر آن مثل سمند ال ایکس EF7 نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر جذاب‌تری دارد. این تفاوت در طراحی قسمت پشتی و چراغ‌های عقب این خودرو به چشم می‌خورد. در نمای جلویی سمند ال ایکس از مجموعه‌ایی از چراغ‌ها استفاده شده است که در مدل‌های قدیمی‌تر آن وجود ندارد. سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد. معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است. همانطور که در بالا دیدیم این مراکز، فروش اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند.

http://borna-news.ir

سمند LX یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستندادامه مطلب… سمند سورن یکی از محصولات ایران خودرو است که در سال 1385 تولید شد. اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب… سمند ال ایکس دیگه دوگانه اش تولید نمیشه و فقط سمند ef7 دوگانه اش تولید میشه.

  • پژو 405 که بدلیل مشخصات فنی و پلتفرم مشترک، شباهت‌های زیادی با سمند دارد.
  • البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم.
  • حتی سمندهای مجهز به داشبورد جدید هم از این حیث شرایط ایده‌آلی ندارند اما این مدل دیگر جدای از بحث قدیمی بودن، تکراری و خسته کنند هم شده است.
  • مدل ال ایکس به صورت بنزینی و دوگانه سوز و مدل ال ایکس EF7 به صورت بنزینی و پایه گازسوز ارائه می‌شود.

سمند ال ایکس EF7 در میان خودروهای ملی محصولی خوب و پرفروش است. این محصول در مقایسه با محصولات خارجی امکانات و تجهیزات کمتر، موتور ضعیف‌تر و ظاهری بسیار ساده‌تر دارد؛ اما به عنوان یک محصول ایرانی که دوگانه‌سوز هم هست، انتخاب مناسبی برای خریداران ماشین‌ ملی است. با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند. یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است. در مجموع باید گفت که خودروی سمند ال ایکس از محصولات پرفروش شرکت ایران خودرو می‌باشد که به دلیل وجود قطعات در دسترس و قیمت مناسب انتخاب معقولی برای یک سدان خانوادگی با قیمت پایین و مقرون به صرفه می‌باشد. فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود.

سمند،LX EF7 مدل 88

از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم. با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود. خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد.

سمند،LX EF7 مدل 97

گروه مجله خبری ابتکار خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. شاید هم روزی برسد تولید کننده گان به دلیل بیشتر شدن فهم و آگاهی خریدارن مجبور به اصلاح و باز نگری در روند تولید و شیوع فروشان شوند.