خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | ebtekarkhodro

آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید. آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد. برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید. به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی…

راهنمای خرید

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. مشتریان عزیز می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و پیام‌های خود را از طریق سامانه صدای مشتری به ما انتقال دهند تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند.

  • غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند.
  • چنانچه گفته شد مقدار پیش پرداخت خرید خودرو در این مجموعه عبارت است از کمترین مقدار قابل پرداخت برای یک خودروی خارجی که برای اطلاع از مقدار دقیق آن و با سنجیدن شرایط می توانید با مشاوران شرکت سایا خودرو در تماس باشید.
  • وجود مانیتور 7 اینچی، نمایشگر باریک برای اطلاع رسانی زمان و هشدارها در بالاتر از نمایشگر به همراه کاربرد ادوات نقره فام و شبه فلز زیبایی خاصی به نمای داخلی خودرو بخشیده است.
  • این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید کند و حداکثر سرعت خودرو را به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برساند.
  • جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است.

مجله خبری ابتکار خودرو های محبوب جک خودرو به ترتیب الویت عبارتند از رونیکس,نووا,کنزاکس,اکتیو, … آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید. فیس لیفت جدید از نظر ابعاد و اندازه چندان تفاوتی با مدل فعلی جک S5 ندارد و برابر است با ۴۵۰۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر ارتفاع. فرم کلی داشپورت بخصوص در قسمت نمایشگر و مجاری تهویه هوا با حالت پرانتزی به طراحی کراس اورهای آمریکایی شباهت دارد.

با خرید اقساطی خودرو جک S3 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه فروش خودرو به صورت یک جا نیست و کافی است که مبلغ ان را به صورت ماهانه و قسط بندی بپردازید. تا سال 2016 جک موتورز به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن بست. سال 2020 هم JAC و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌گذاری کردند. تا اینجای کار کارخانه جک انواع کامیون‌های سبک و سنگین و متوسط، خودروهای ون و آفرود را تولید می‌کرد. سال 2008 شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودروهای سواری به صورت رسمی وارد شود. در این سال، خودروسازی JAC تنها خودروسازی بود که هم در زمینه خودروهای سنگین و هم در زمینه خودروهای سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌کرد.

http://borna-news.irمشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم . عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم. چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود.

آشنایی با انواع خودرو جک