خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | ebtekarkhodro

همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد. البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است.

  • کرمان موتور که نماینده رسمی کارخانه جک در ایران است، ابتدا در سال 93 خودرو جک اس5 مجهز به گیربکس را عرضه کرد و بعد از دوسال و استقبال بسیار خوب از این اتومبیل، مدل اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت.
  • فرم جلو و پنجره و همچنین شش ضلعی جلوی خودرو S3 الهامی از نمونه های قدیمی خودروهای توسان و النترا می باشد.
  • این خودرو دارای سه ردیف کروم است، و در پایین با داشتن انحنا در دو طرف به قابی پلاستیکی در پایین ختم می شود که شاید بتوان گفت مکان تقریبا نامناسبی را برای پلاک خودرو فراهم می اورد.
  • یه مطلبی رو هم بگم فکر اینکه این ماشین یه ماشین چینی هست و ارزش خرید نداره رو از ذهنتون خارج کنید و ازش لذت ببرین .

تصاویر منتشر شده از فیس لیفت مجله خبری ابتکار خودرو S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. از همان سال ۹۶ که شاسی بلند چینی پا به جاده‌های ایران گذاشت، با استقبال و تقاضای زیاد برای خرید از سوی مشتری ایرانی مواجه شد. شرکت خودروسازی جک در اوایل سال 2000 و تا 2007 برای بهبود تولیدات خود اقدام به همکاری با شرکت هیوندا موتورز کرد و به همین دلیل است که بسیاری از ویژگی های خودروهای این شرکت الهام گرفته از طرح های هیوندا است.

کابین جک s5 بسیار راحت می باشد و به دلیل این که موتور به خوبی عایق بندی شده است صدای کمی از موتور به داخل کابین وارد می شود. سیستم تعلیق این خودرو عملکرد خوبی دارد و سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ‌های جلو و مستقل چند بازو در عقب، ضربات را جذب می‌کنند و در وضعیت خوبی قرار دارند. بعد از استقبال خریداران، در سال ۹۵ کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند. بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت.

http://borna-news.ir

+ مزیت‌های جک j4 چیست؟ این ماشین دارای مزایای بسیاری است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فضای زیاد کابین، استهلاک پایین، طراحی زیبا، سواری نرم و مصرف سوخت کم اشاره کرد. هزینه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، هزینه ثابتی نیست و با توجه به مواردی مانند سال ساخت، مدل و … تغییر می‌کند. همچنین شرکت‌های بیمه‌گذار مختلف با توجه به خدمات و سقف پوششی خود، هزینه سالانه متفاوتی از شما دریافت می‌کنند. بیمه خودرو به صورت کلی جبران‌کننده خساراتی است که در نتیجه حوادث رانندگی پیش می‌آیند. در این میان، خسارات جانی و مالی که به اشخاصی غیر از راننده مقصر وارد می‌شود، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد.

جک‌جی‌5ًمدل94یه در رنگ فوریی

یکی از برندهای خودرویی که توانسته در ایران فروش خوبی داشته باشد، برند جک است. این برند از سال 1391 با JAC S5 وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون دل بسیاری از خریداران خودرو را برده است. بیایید با هم نگاهی به تاریخچه موفقیت این برند خودروسازی داشته باشیم. تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند. این مشکل باعث شد که کمپانی ها مجبور شوند در طراحی ماشین های خود از طرح های به روز جهانی استفاده کنند.

جک (JAC)