خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | ebtekarkhodro

خط مجله خبری ابتکار خودرو این خودروهای ون چندمنظوره در ماه مارچ سال 2002 راه‌اندازی شد و به این ترتیب JAC وارد بازار خودروهای سواری و مسافربری شد. در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودروهای باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌کرد. اولین کامیون 2.5 تنی JAC در آوریل سال 1968 تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

خودرو جک KMC T8

با توجه به شرایط خرید اقساطی جک اس 5 که کرمان موتور تعیین کرده است، بهترین راه خرید اقساطی جک S5، استفاده از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در سایت سپندخودرو است. در ادامه لیستی از مشخصات فنی جک اس 5 را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم. جک اس 5 از جمله خودروهای چینی است که در بین مشتریان خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار است. به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است.

جک مدل 2021 توربو شارژ فوری

البته این خودرو مورد فیس لیفت قرار گرفته است اما در ایران همان نسخه ی اولیه آن توسط کرمان موتور عرضه می شودادامه مطلب… جک اس۵ دنده‌ای در هنگام به ورود به بازار ایران یک تحول عظیم را در صنعت خودروهای چینی بازار ایران رقم زد؛ زیرا هم امکانات و هم شتاب بسیار راضی کننده‌ای را در بازاری به همراه داشت که از خودروهای چینی بی کیفیت اشباع شده بود. قیمت جک برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.

http://borna-news.irدر نمای پشتی این خودرو ارتفاع سقف در قسمت عقب با شیب ملایم کاهش داده شده است که به شکلی هوشمندانه باعث شده تا کم عرض بودن این خودرو در نمای پشت به چشم نیاید. نبود خطوط حجم دهنده خاص در فرم کلی بدنه همانند قسمت درها و گلگیر جلو گواهی بر طراحی ساده در این قسمت ها است. خطوط بدنه در سپر با ظرافت و احتیاط بالا و به شکلی کم عمق طراحی شده است که افزون بر کاستن از هزینه های تولید، خطر ناهماهنگی و بهم ریختگی را نیز کاهش می دهد. چراغ های جلو این خودرو به زیبایی طراحی شده و جلوه ویژه ای به خودرو می دهد. این شرکت در ابتدا مشغول به ساخت کامیون بود و در قرن حاضر خودروهای سواری را تولید می کند.

برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید. در موتور نسخه اتوماتیک تنها تفاوتی که نسبت به نسخه دنده ای وجود دارد این است که در نسخه اتوماتیک قدرت تولید شده توسط موتور 265 نیوتون متر می باشد در حالی که قدرت تولید شده توسط موتور نسخه دنده ای 235 نیوتون متر می باشد. اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است. نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد. در جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک، دو کلاچ قرار دارد که که نیرویی که روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد قرار دارند را قطع و وصل می کنند و این دو کلاچ به صورت جداگانه کار می کنند.

  • جک اس۵ دنده‌ای شتاب قابل توجهی دارد و از اکثر رقبای چینی خود عملکرد بهتری دارد؛ چنانچه در رویارویی با خودروهی کره‌ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج با موتور ۲۴۰۰ سی‌سی نیز در بحث شتاب پیروزی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد.
  • این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند.
  • منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است.
  • Jac S5 یک شاسی بلند شهری دیفرانسیل جلو است و ظاهری بسیار زیبا دارد.
  • برای خرید اقساطی جک s3 ابتدا اعتبار مجموعه را به دقت مورد بررسی قرار داده و سپس با شرکت وارد معامله شوید.