خرید و فروش و قیمت جک امروز | ebtekarkhodro

همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین مجله خبری ابتکار خودرو یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد. البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است.

  • 70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم.
  • جک S5، یکی دیگر از خودروهای چینی و پرطرفدار بازار خودرو ایران است.
  • شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود.
  • زمانی خریدار راغب به خرید این خودرو خواهد شد که بهترین شرایطفروش اقساطی خودروجک s3 به او پیشنهاد شود و در غیر اینصورت ممکن است از خرید خود صرف نظر کند.
  • قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد.

جک S5، یکی دیگر از خودروهای چینی و پرطرفدار بازار خودرو ایران است. محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید. خودروهای چینی از جذابیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند بخصوص مدل های شاسی بلند خودروهای چینی محبوبیت بیشتری دارند.

قیمت جک J5

با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. • تنها یک نوع پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است و آن نیز شامل نمونه تنفسی 6/1 لیتر است. البته کوتاهی کاپوت جلو و پهنای زیاد شیشه جلو از زاویه دید جانبی به خوبی پدیدار است. تا سال 2003 این برند توانسته بود خط تولید کاملی هم از کامیون‌های سبک، سنگین و متوسط را داشته باشد. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

جک،جی 5،1500 مدل 93

اکنون در جک s5 تنها موتوری که وظیفه آن تولید قدرت است موتور 2000 سی سی که مجهز به توربو شارژ است، می باشد که این نوع موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید. این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. در دنیای امروز کفپوش ها جزءای از ساختار ظاهری خودرو ها محسوب می شوند.

آپشن‌ها و تجهزات ایمنی جک S5

میزان سوختی که در باک 55 لیتری موجود می باشد را، نمایشگر دیجیتالی روی کیلومتر نشان می دهد و این به قسمت کیلومتر شمار زیبایی بسیاری را می دهد. یکی از آپشن های روز جهان که در ماشین هایی که قیمت آن ها نسبتا بالا می باشد قرار دارد آپشن ترمز پارک برقی است که در این ماشین قرار دارد که این خودرو قیمت نسبتا مناسبی را دارا می باشد. در اوایل سال 2015 شرکت JAC یک کراس اوور که جک s5 نام داشت به بازار عرضه کرد، جک s5 اولین خودرویی بود که در داخل کشور تولید می شد و دارای جعبه دنده 6 سرعته یکدست و موتور 2000 سی سی می باشد. کمپانی JAC پس از حدود دو سال نسخه اتوماتیک جک s5 را که دارای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه بود را عرضه کرد.

http://borna-news.ir