سپس خودروهای بیشتری ساخته شد، در ۱۸۸۲ شمار ۲۹ خودرو، در سال ۱۸۸۴ شمار ۴۰ خودرو، در سال ۱۸۹۵ شمار ۷۲ خودرو، در سال ۱۸۹۸ شمار ۱۵۶ خودرو و در پایان در سال ۱۸۹۹ شمار ۳٫۰۰۰ خودرو ساخته شد. عدد صفر وسطی نیز نشان دهنده سوراخ هندل خودروهای اولیه پژو است که بر روی یک صفحه، در جلوی خودروهای آن زمان قرار گرفته بود. راهنمای جامع حمل و نقل و خودرو © هرگونه کپیبرداری، برداشت و بازنشر مطالب سایت پدال اکیداً ممنوع میباشد. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
- این دو خودروی ایرانی به دلیل نواسانات بازار خودرو قیمت ثابتی نداشته است ، برای اطلاع دقیق تر از قیمت این دو خودرو و دیگر خودروهای ایران خودرو در سال 1400 میتوانید به سایت اصلی ایران خودرو مراجعه فرمائید.
- رانا به معنی رونده نام سومین خودروی ملی است که اولین تیپ آن بر اساس پژو 206 اس دی با نام رانا EL در ایران خودرو تولید شد و اکنون فقط تیپ دو این خودرو با نام رانا LX تولید می شود.
- در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغها و سپر انجام شده که ظاهری حجیمتر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است.
- بهترین روش اینکه بفهمین دلیل سوختن چی هست اینکه واشر رو برسی کنی.
در سال ۱۹۷۴ پژو ۳۰٪ درصد از سهام سیتروئن را خریداری کرد و در ۱۹۷۵ این شرکت را تصاحب نمود. پس از آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید و پژو مجبور شد کامیون و ون برای جنگ تولید کند؛ اما در سال ۱۹۴۸ دوباره کار خود را با تولید پژو ۲۰۳ آغاز کرد. پس از آن مدلهای بسیاری با همکاری شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا مانند پژو ۵۰۴ عرضه کرد.
۲۰۶ تیپ۲ مدل ۹۶
پس از اینکه در مسابقات پاریس، مقام نوزدهم را بدست آورد، تصمیم گرفت از مسابقات کنارهگیری نماید. در سال ۱۹۰۳ پژو اقدام به تولید موتورسیکلت نمود و از آن پس، موتورسیکلتهای پژو، بهسرعت جای خود را در بازار باز کردند. در سال ۱۹۰۳ پژو حدود نیمی از خودروهای بازار فرانسه را تولید میکرد. در سال ۱۸۹۸ آرمان پژو تصمیم گرفت، برای تشکیل شرکت خود، از پژو جدا شود، تا تمرکز بیشتری روی خودرو داشته باشد. در سال ۱۹۰۱ توانست با تولید موتوری با حجم ۶۵۲ سیسی، قدرت ۵ اسب بخار، یک سیلندر و ظاهر سنتی، برنده مسابقات بهترین مدل آن سال شود.
مدل95 درحد
در پایان فصل ۲۰۰۰، واحد فرمول یک پژو به شرکت آسیاتک فروخته شد. در اواخر ۲۰۰۹ نیز پژو دچار افول عملیاتی و کاهش فروش شد که در پی آن «فیلیپ وارین» به جای «کریستین استریف» مدیریت شرکت را به عهده گرفت. پژو اکنون بیش از ۲۰۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد و در سال ۲۰۱۲ فروشی بالغ بر ۵۴ میلیارد دلار را از آن خود کرد و همچنان بزرگترین خودروساز فرانسه میباشد و پس از گروه فولکسواگن در رتبه دوم از بزرگترین خودروسازهای اروپا جای دارد. در ۱۹۵۸ فروش محصولات شرکت در ایتالیا آغاز شد و همکاری با شرکتهای دیگر مانند رنو و ولوو افزایش یافت.
پژو
به همین دلیل است که مجله خبری ابتکار خودرو دست دوم پارس پررونق است و اگر قصد فروش خودرو را داشته باشید، سریع مشتری پیدا میکنید. سمند LX، سورن ELX، دنا و برلیانس H330 رقیبان پژو پارس در بازار ایران به شمار میآیند. پژو پارس در طول دو دههای که روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد، ظاهر خود را حفظ کرده و با این حال، همچنان یکی از خودروهای پرفروش بازار کشور است.