بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | ebtekarkhodro

کرمان موتور که نماینده رسمی کارخانه جک در ایران است، ابتدا در سال 93 خودرو جک اس5 مجهز به گیربکس را عرضه کرد و بعد از دوسال و استقبال بسیار خوب از این اتومبیل، مدل اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت. اما داشبورد جک s5 شباهت بسیار زیادی با داشبورد خودروی هیوندای ix35 است، بیشترین شباهت داشبورد را قسمت کیلومتر شمار دارد. ولی چیزی که باعث جذابیت کابین جک s5 امکاناتی است که است که بر روی آن قرار دارد مانند تهویه مطبوع دوگانه، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و برخی امکانات دیگر که این امکانات را در بخش آپشن ها به صورت کامل توضیح خواهیم داد. طراحی بخش داخلی نسخه اتوماتیک با نسخه دنده ای تفاوتی ندارد اما در کل می توان طراحی کابین این خودرو با توجه به قیمت ان که نسبتا ارزان است خوب و موفق می باشد. بنابراین وضعیت فروش پرحرارتی برای جک اس ۵ در بازار ایران برآورد می‌شود.

http://borna-news.ir

این مجله خبری ابتکار خودرو به نسبت سایر خودروهای جک از نظر رتبه بندی فروش در سطر اول جدول قرار دارد. این خودرو با طراحی و ظاهر بی نظیری که دارد به عنوان جدیدترین و به روزترین خودروهای کراس اورهای لوکس در بازار ایران به حساب می آید. با توجه به تحریم های اقتصادی در ممانعت از واردات خودرو بستر برای عرضه خودروسازان چینی فراهم شده است. این خودروسازان خودروهای کراس اورهای لوکس نظیر جک کی ام سی را طراحی و روانه بازار کنند. چراغ ها و پنجره بزرگ در جلوی خودرو نشان دهنده طراحی جدید به کار رفته در خودرو است.

جک گیربکسی 0.5 تن مدل TEL05004

با توجه به آمار گرفته شده از فروش خودرو جک می توان با اطمینان بیان کرد که این خودرو نیز در بازار با فروش بالایی همراه بوده است. شاید هیچ کس باور نداشت که جک S3 بتواند خود را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کند. این خودرو که به عنوان یک کراس‎اور شهری کوچک معرفی شده است، کیفیت ساخت بالایی دارد و ایمنی آن قابل توجه است. اگرچه ظاهر خودرو هنوز هم شبیه به خودروهای کراس‎اور است، اما الگوی اصلی طراحی خودروهای جک را حفظ کرده است و از بسیاری از جهات می‌توان آن را یک شاسی‌بلند کوچک معرفی کرد. از جمله امکانات رفاهی خودرو هم می‌توان به وجود یک نمایشگر ۷ اینچی همچنین سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی اشاره کرد. یکی از راه کارهای موثر برای خرید خودروی جک S3 استفاده از امکانات و مزایای فروش اقساطی کرمان موتور با استفاده از خدمات شرکت سایا خودرو می باشد.

  • این خودرو چینی نیز می‌تواند رقیبی برای جک باشد، اما فراموش نکنید که جک S3 از نظر زیبایی، کیفیت پیشرانه و استحکام بدنه از تمامی رقبای خود برتر است.
  • حوادث مربوط به آسیب دیدن خودروی خود هم، در صورتی که جزو موارد تحت پوشش بیمه بدنه باشد، توسط بیمه‌گذار بدنه، جبران می‌شود.
  • هزینه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، هزینه ثابتی نیست و با توجه به مواردی مانند سال ساخت، مدل و … تغییر می‌کند.
  • بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند.
هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است. بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو چری تیگو 7 تیگو 7 -که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده. این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است. هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود . مدل توربو شارژ این خودرو با ظاهری متفاوت از سال 1396 وارد بازار ایران شد و به دلیل داشتن امکانات بیشتر فروش بهتری نسبت به مدل اتومات تجربه کرده است. جدیدترین مدل جک اس۵ با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با پاشش سوخت مستقیم وارد بازار ایران شده‌است و کرمان موتور ادعا دارد که این فیس‌لیفت با موتور GDI جدید شتاب و عملکرد بهتری از مدل‌هاز قبلی خود دارد.

جک،جی 5،1800 مدل 93

جک جی 4 یکی از مدل های خودرو جک می باشد که این روزها در بین مشتریان خودرو محبوبیت بالایی پیدا کرده است. از جمله امکانات رفاهی و مشخصات فنی این خودرو می توان به مواردی همچون صندلی های جک، طراحی ارگونومی ، اسب بخار 103 و موتور پر قدرت اشاره کرد. این خودرو همانند سایر خودروهای جک در بازار رقابت هم پایی دیگر خودروها پیش می رود.