انواع کنترلر دستگاه CNC کنترلر CNC چیست؟ | asilight

پس از اینکه کنترلر موتور مناسب را که توانایی تامین قدرت لازم موتور را برای ولتاژ مورد نظر داشته باشد، پیدا کردید نکته بعدی تامین جریان دائمی است که کنترلر نیاز دارد. باید کنترلر موتوری را انتخاب کنید که جریان برابر یا بالاتر از میزان جریان دائمی مصرفی موتور زمانیکه زیر بار است، تولید کند. اگر یک کنترلر موتور 5 آمپر برای یک موتور 3 آمپر انتخاب کنید، موتور فقط به همان اندازه که نیاز دارند جریان می کشد. از طرف دیگر، اگر موتور شما 5 آمپر نیاز داشته باشد و یک کنترلر 3 آمپری به آن متصل کنید، کنترلر موتور را می مجموعه ای اس آی لایت سوزاند. بسیاری از تولید کنندگان موتور، جریان ایستا موتور DC را ارائه می دهند، که البته اطلاع از جریان ایستای موتور برای انتخاب نوع آن به تنهایی کافی نیست و حتما باید مقدار جریان دائمی را بدانیم.

کنترلر صنعتی

این بوردها تعداد ورودی و خروجی ها را افزایش داده و به نوعی باعث افزایش سرعت دستگاه می شود. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به انواع کنترلر CNC و شما را در انتخاب بهترین کنترلر راهنمایی خواهیم کرد. در قسمت سروها قضیه صفرانکودر و رابطه آن با میکروسوئیچ home را توضیح خواهیم داد. رشته چهارم کابل مربوط به صفرانکودر سرو است این 4 رشته اساس انتقال دیتا است . با کابل sevo on قسمت قدرت سرو روشن می شود و با رشته سیم Servo ready سرو موتور آمادگی خود را به هر لحاظ اعلام می کند.

1402 © کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به صنعت استور می باشد و هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد . در کنار کامپیوتر نیاز است یک بورد مخصوص نیز حضور داشته باشد. در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با بررسی درخواست شما با شما تماس بگیرند.

شارژ کنترلر 40A و 24V سری MPPT مدل TRIRON 4210N برند EPEVER

کنترلر CNC در انواع دستگاه‌ تراش، فرز، برش و حکاکی لیزری، اسپارک، سوراخ کاری، سنگ زنی و… در هنگام رانندگی زمانی که یک مانع را مشاهده می کنیم ، اگر اجازه دهیم به مانع برسیم و سپس ترمز کنیم ، قطعا با مانع برخورد خواهیم کرد. ولی کاری که انجام می دهیم این است که رفته رفته پای خود را روی پدال ترمز فشار داده و به تدریج سرعت خود را کم می کنیم. هم اکنون این شرکت ارائه دهنده سی ان سی چوب، دستگاه برش ام دی اف، لبه چسبان، دورکن، دستگاه برش پارچه و … بیشترین توابع این نوع کنترلر به صورت سخت افزاری تولید شده‌اند.

  • این نوع کنترلر نسبت به کنترلر قبلی از سرعت بیشتری برخوردار است و البته قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • سرعت خروجی در این کنترلرها بسیار کم بوده و تابع سرعت کامپیوتر می باشند این نرم افزارها با مشکل تعداد ورودی خروجی ها جهت میکروسوئیچ ها ، امرجنسی و …
  • صنایعی که نیاز دارند از این قطعه استفاده کنند، باید در موقع خرید دقت زیادی به کار برند تا هزینه‌ای که برای این مورد صرف می‌کنند، بیهوده به هدر نرود.
  • در واقع باید کنترلری انتخاب کنید که بتواند تمام سروو موتورها را کنترل کند.
  • این نوع ر نیز مانند رید 3 بوده و کارایی خود را از دست داده است.

روبرو هستند .در عوض نرم افزارهایی با قیمت پایین می باشند که به راحتی کامپیوتر شما را تبدیل به یک کنترلر می نمایند . کنترلر ها مانند عامل ارتباطی شما به دستگاه هایتان می باشد و به کمک آن ها می توانید با دستگاه خود سخن بگویید و یا به عبارتی ( کنترلر) به مانند مغز متفکر یک پردازش صنعتی می باشد. یک کنترلر تمامی فرمان هایی را که یک متخصص در نظر دارد اعمال می کند تا پروسه‌ی جریان استاندارد خود را در پیش گیرد و در نهایت پاسخ مطلوب به دست آید. از طریق کنترلر به سیستم می فهماند در واقع هر زمانی که پروسه‌های صنعتی به تنهایی و بدون استفاده از کنترل‌کننده در حلقه‌ی کنترل قرار گیرند اغلب پاسخ‌های مطلوبی را به لحاظ ویژگی‌های گذرا یا ماندگار نمی دهند. در نتیجه انتخاب و برنامه‌ریزی یک کنترلر مناسب از مهم‌ترین مراحل یک پروسه صنعتی می باشد. انتخاب کنترلر با توجه به درجه اهمیت پاسخ گذرا یا ماندگار و یا هردو و همچنین ملاحظات اقتصادی ویژه صورت می‌پذیرد.

تعمیر کار فرز cnc

انواع کنترلر دستگاه CNC کنترلر CNC چیست؟ | asilight