لوگان ، مجله خبری ابتکار خودرو 90 و تندر 90 نام هایی است که به این خودروی پر طرفدار گفته میشود. از مدل های این خودرو می توان به پژو پارس ساده که به عنوان پژو پارس سال معروف است ، پژو پارس ای ال ایکس ، پژو پارس با دنده اتوماتیک ، پژو پارس دوگانه سوز و پژو پارس ای ال ایکس اشاره کرد. پژو پارس یا پژو پرشیا یکی دیگر از محصولات ایران خودرو می باشد. ای خودرو فیس لیفت پژو 405 می باشد که در اروپا با نام پژو 406 عرضه شده است.
- اما این محصول با استقبال چندانی در بازار مواجه نشد و حدود یکسال بعد نیز GLI از خط تولید کنار رفت.
- شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
- سلام دوست عزیز، یعنی هر صد کیلومتری، 11 لیتر مصرف بنزین دارد.
- برای مثالی دیگر مورد مطرح شده که در زیر میآید و یکی از دوستان اون رو نوشتن عامل بسیار مهمی است که متأسفانه مورد غفلت قرار میگیرد.
علاوه بر این 205 نیز در تریم جی ار به ایران آمد که به دلیل امکانات و قیمت نامناسب و تبلیغات کمتر ، موضوع را بی کیا پراید واگذار کرد. در پایان دهه 60 پژو پرشیا ( پارس ) نیز بر پایه 405 و 605 برای بازار ایران طراحی و عرضه شد. بیش از دو دهه از ورود پژو پارس به بازار ایران میگذرد و همچنان یکی از اصلیترین گزینههای خرید خودرو برای مشتریانی است که بودجههای خیلی بالایی ندارند و به دنبال یک سدان جادار میگردند.
فروش اقساطی 206 تیپ 3
اما کیفیت ساخت کابین جدید جالب نبوده و در مقایسه با مدلهای قدیمیتر که از مواد نرم ساخته میشد، کمکیفیتتر شده است. ما یه ۴۰۵ مدل ۸۵ داریم علاوه بر اینکه اکثر قطعاتش اصله کم کار هم هست خدایی هیچ خرجی نداره شتابش هم از ۲۰۶ اس دی وی ۸ هم بیشتره واقعا عالیه. دوستانی که کامنت میذارن دقت کنن که اینجا ایرانه و ما باید نسبت به شرایط بازار و امکاناتی که ماشینا دارن نظر بدیم درسته که بازار انحصاریه و دسترسی به ماشینای خوب خارجی سخته؛ خدایی پژو یه سروگردن بالاتر از پراید وMVMو ماشینای ارزونتر از خودشه. در ضمن چنانچه به نسبت ارزش در مقابل بهای پرداختی هم حساب کنین 405 مناسب تر از پارسه، من که خودم برای یه فیس لیفتی که هیچ چیز قابل توجهی بجز جلوپنجره نداره حاضر نیستم 10م اضافه تر بدم. واقعا ماشینیه که تو جاده های ایران مخصوصا جاده های کوهستانی جواب داده. همراه مکانیک در تمام این سالها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
مقایسه پژو پارس LX، سمند و پژو ۴۰۵ SLX
در ابتدا سری جی ال این خودرو به بازار ایران عرضه شد که با استقبال چندانی مواجه نشد اما دو اتفاق باعث شد تا 405 ماشین مورد علاقه مردم شود. با همه این تغییرات و بهروزرسانیهای کابین پژو پارس همچنان قدیمی به نظر میرسد و قابل مقایسه با رقبای چینی و حتی محصولات جدید ایرانی نیست. با این حال، طراحی متفاوت سپرها و چراغها موجب شده تا پژو پارس در مقایسه ۴۰۵ جذابتر و زیباتر دیده شود. همچنین خطوطی روی کاپوت اضافه شده تا شمایل عضلانیتری در مقایسه با ۴۰۵ به آن داشته باشد. زه روی درها پهنتر شده و از سادگی نمای جانبی کم کرده است و به جز این مورد، فرقی بین ظاهر پژو پارس و پژو ۴۰۵ از کنارهها مشاهده نمیشود. اگر بگوییم که پژو پارس متنوعترین خودرو تولید داخل است، اغراق نکردهایم، به دلیل اینکه از سال ۱۳۷۹ تا کنون، ۱۱ مدل از این خودرو با پیشرانهها، آپشنها و گیربکسهای مختلف روانه بازار کشور شده است.
مدت بسیاری از این شکوفایی پژو نگذشته بود، که در دهه ۱۹۳۰ میلادی دوران رکود اقتصادی آغاز شد. میان سالهای ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ با شعلهور شدن جنگ جهانی اول در اروپا، پژو به تولید خودروهای نظامی گوناگون، که از دوچرخه تا تانکهای بزرگ را شامل میشد، پرداخت. در سالهای پس از جنگ جهانی اول، خودرو به وسیله لازمی برای همه مبدل شد و دیگر یک وسیله تشریفاتی ویژه قشر مرفه نبود. با پایان جنگ در اروپا، مسابقات بار دیگر از سر گرفته شد و شرکت در مسابقات ادامه یافت و طی قرن بیستم پژو توسعه یافت و در سال ۱۹۲۶ بخش پدال و موتور از هم جدا شد که در پی آن، واحد دوچرخه پژو از شرکت مادر خود جدا شد و سیکل پژو را تشکیل داد. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آنها قرار داد. در سال ۱۸۹۶ پژو نخستین موتور خود را بدون کمک گوتلیب دایملر تولید کرد و پس از آن پیشرفتهای مختلفی مانند امکانپذیری انتقال قوای محرکهٔ زیر خودرو به درون کاپوت حاصل شد و خودرو بهمعنای امروزی آن، شکل گرفت.