اجاره سمند کرایه خودروهای صفر و در حد صفر- مهداد گشت پاسارگاد 02126123571 | ebtekarkhodro

معمولا افراد دوست دارند که خودروی خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند اما در صورتی که بتوانند در سایت ثبت نام کنند باید ماه‌ها منتظر بمانند. برای کسانی که به صورت فوری باید خودرویی را با سرمایه‌ای اندک خریداری کنند چنین شرایطی ممکن اس سخت و حتی غیرممکن باشد. ما در سپند خودرو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم. با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید. سلام.من خودم سمند دارم داداشمم پارس سال خریده مدل 94.درگ گذاشتیم شتاب پارس بهتر بود.شرکت سازنده هم ۰-۱۰۰ پارس رو یازده ثانیه و مال سمند رو چهارده ثانیه زده.ولی نشیمن سمند نرم تره.دید راننده تو پارس بهتره از سمند.تعدلشونم یکیه.

  • بخصوص که پیشرانه قدیمی 8 سوپاپ XU7 در قیاس با مدل EF7 اشتهای بیشتری برای بلعیدن سوخت از خود نشان میدهد.
  • در جدول زیر می‌توانید سایر مشخصات فنی سمند ال ایکس را مشاهده و آن‌ها را بررسی کنید.
  • ایران خودرو سمند را در تیپ‌های ایکس 7، ال ایکس، ای ال و اس ای تولید کرده که البته اکنون فقط مدل ال ایکس در خط تولید این کارخانه باقی مانده است.
  • سال 1388 نیز سری جدید از مدل LX مجهز به پیشرانه دوگانه‌سوز EF7 تحویل مشتریان شد و در سال 1390 شاهد عرضه نسخه بنزین‌سوز EF7 به بازار بودیم.
  • بعد از پرداخت پیش قسط و دریافت خودرو سند خودرو و پلاک به نام شما خواهد خورد.

استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. سلام دوست عزیز، باید مشخصات دیگری را هم وارد تا دقیق مشخص شود. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. اگر بدنه خودرو این نیرو را جذب نکند و تغییر شکل ندهد , نیرو مستقیما به شخص وارد می‌شود که فاجعه به بار می‌آورد . بیایید تصور کنیم که شما پشت خودروی بی ام دبلیو قرار دارید و با سرعت زیاد مستقیما به خودروی روبه‌رو برخورد می‌کنید .

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 92

در حالی که پژو 405 وقتی دور موتورش به سه هزار میرسد سرعتش خیلی بیش از اینهاست. شایسته بود که ایران‌خودرو بجای عرضه دنا به عنوان یک خودرو جدید، آنرا به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند معرفی مینمود اما در هر صورت با توجه به شرایط کشور و اختلاف قیمت میان سمند و دنا میتوانیم بالاجبار از همین طراحی قدیمی هم ابراز رضایت نسبی داشته باشیم. بخصوص که طراحی سمند هرچند تکراری شده اما از خطوط اصولی و هماهنگ بهره برده است. با ورود به داخل کابین با فضایی قدیمی مواجه میشویم که بدلیل حالت ساده و دموده خود، حس هیجان خاصی به بیننده منتقل نمیکند.

مدل‌ها

سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر و سورن، سمندEF7 باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است. سمند ef7 خیلی شتابش از 405 و پارس و حتی 206 sd بیشتر قیمتش هم خیلی مناسب . از جمله رقبای این خودرو در بازار ایران می‌توان محصولات خانواده پژو 405، پژو پارس، پژو 206 صندوق‌دار و رانا را نام برد. یکی از مهم‌ترین مزایای سمند EF7 مصرف سوخت کاملاً اقتصادی آن است.

طراحی سمند LX سال

فدا سرت آقا بابک بعدها میخریم،همین که بعد این همه مدت مجله خبری ابتکار خودروهامون رو دادن یه دنیا ارزش داره،الان قیمت ماشین سر به فلک کشیده،بازم خدا رو شکر. سلام خوب دوستان خدا رو شکر که همتون خوشحال هستید وماشین هاتون رو گرفتید انشاالله چرخش برا همتون به خوشی و سلامتی و برکت بچرخه. در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود. در اجاره خودرو سعادت رنت سود بعد از رضایت مشتری اهمیت دارد. تیم حرفه ای ما شبانه روز در تلاش است تا فراتر از انتظارات شما عمل نماید.

http://borna-news.ir