اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

این بازی هیجان انگیز معمولا به شکلی گروهی و با تعداد بیش از 3 نفر برگزار می‌شود. اسکیپ روم ساعاتی پر هیجان، پر استرس، شاد و چالش برانگیز برای شما و دوستان‌تان ایجاد می‌کند. تجربه هایی مثل ترن هوایی، چتربازی، قدم گذاشتن در ارتفاعات و حتی خوردن غذاهای تند می‌تونه آدرنالین رو تحریک کنه و روشی سرگرم کننده برای لذت بردن از ترس باشه. علاوه بر سرگرمی‌هایی که گفته شد، یکی دیگه از سرگرمی‌های بسیار محبوب، رفتن به بازی اتاق فراره. مزیتی که این بازی نسبت به سایر سرگرمی‌ها داره اینه که هم توی اکثر شهرها وجود داره و در دسترسه، و هم تجربه این سرگرمی نیازی به صرف زمان زیاد یا تجهیزات نداره و به راحتی می‌شه این بازی رو تجربه کرد.

۱۷_اتاق فرار هانتر هاوس

چون دوست ندارن توی موقعیتی قرار بگیرن که ندونن توی اتاق تاریک چه Escape Room چیزی در انتظارشونه. تنها راه مقابله با این ترس تلاش بیشتر برای کشف سرنخ‌هاست. حتی توی بازی‌های با سبک غیرترسناک، این نوع ترس می‌تونه هر تجربه‌ای رو ترسناک کنه ولی در هر صورت به یاد داشته باشید که اسکیپ روم ترسناک فقط برای سرگرمیه. اگر علاقه مند به فضاهای قدیمی و بازدید از فضاهای مخوف و تاریخی هستید یا قصد دارید خود را در معابد تاریخی قرار دهید، حتما این اتاق فرار تهران را انتخاب کنید.

  • ممکن است یکی دیگر از اعضای گروه تکه‌ای دیگر را یافته باشد که به کل تیم در حل معما کمک می‌کند.
  • شما قرار است با هم به معبد سامو رفته و رموز این مکان مخوف را کشف کنید.
  • تا نهایتاً کلانتر وقت این باند ترسناک و جنایتکار را متلاشی می‌کند.
  • ظرفیت این اتاق بازی بین ۴ تا ۸ نفر بوده و مدت زمان بازی در آن ۶٠ دقیقه می‌باشد.
  • مجموعه دالون در دو سناریوی تله مرگ و تنگنا فعالیت می‌کند.در این بازی شما وارد یک اتاقی می‌شوید که پر از سرنخ‌ های مرتبط و گاهی نامرتبط و همچنین معماهایی که در بازی طراحی شده است.
سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید. بهتر است یک سناریو با طراحی قوی و تو در تو را انتخاب کنید تا شما را به اوج هیجان برساند. بله، طبق قانون حداقل سن مجاز برای شرکت در بازی های اتاق فرار ترسناک 17 سال میباشد. این مجموعه در تهران پارس واقع شده و دارای چندین اتاق فرار است. یکی از این اتاق‌ها، اتاق فرار هواپیما ربایی است که ژانر مهیج و واقعیت محوری دارد. قتل در مترو مخوف اتاق فرار دیگر این مجموعه است که ژانر ترسناک، مهیج و واقعیت محوری دارد.

۱۲. اتاق فرار نجات شهر (موقتا تعطیل)؛ اولین اتاق فرار ایران

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. الان دیگه تعداد اتاق های فرار ترسناک انقدر زیاد شده بقیه ژانرهای اسکیپ روم توش گمه و باید بگردی ببینی کجا اسکیپ روم هیجانی معمایی داره، دقیقا برعکس سال 97 که اتاق فرار معمایی پر بود.

۱۰. پلی اسکیپ | به‌دنبال ثروت ازدست‌رفته

انسان‌های اولیه تمام تمرکز خودشون رو باید روی پیدا کردن غذا می‌ذاشتن بعد از خوردن یه وعده غذایی هم نمی‌دونستن که دفعه بعدی کیه. به همین علت کارکرد اصلی ترس در انسان، بقا و زنده موندن بود. اما رفته رفته این ترس جاش رو داد به ترس از سخنرانی در جمع، ترس از مصاحبه کاری، جور نشدن وام و … . یکی از عجایب این معبد، پدیدار شدن آن تنها در زمان تلاقی برج های فلکی است که پس از مدتی دوباره غیب می شود. شما قرار است با هم به معبد سامو رفته و رموز این مکان مخوف را کشف کنید. این بازی را حتما با کسانی که از هوش بالایی برخوردار هستند انجام دهید تا از آن سربلند بیرون بیایید.