آموزش خرید و فروش بیت کوین چگونه بیت کوین معامله کنیم | آموزشگاه آپادانا تبریز

به عنوان مثال در کیف پول تراست ولت، ارز دیجیتال تتر بر بستر ترون، اتریوم و بایننس به صورت مجزا از هم قرار دارند. بنابراین در انتقال پول از یک کیف پول به کیف پول دیگر حتما باید شبکه هر دو طرف معامله یکسان باشد. دریافت کننده باید آدرس ارز دیجیتال را در بستر مورد نظر به فرستده ارسال کند و فرستنده ارز دیجیتال، باید انتقال ارز دیجیتال را در آن شبکه انجام دهد. برای تبدیل ریال به ارز دیجیتال به طور عمده از دو روش استفاده می‌شود. در مرحله بعد با انتقال تترها به صرافی خارجی می‌توان از آن برای ترید یا سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال دیگر استفاده کرد.

در بازارهای اصلی معاملات با تومان انجام می‌شود و در بازارهای حرفه‌ای معاملات خرید و فروش بر حسب تتر انجام می‌شوند. البته در برخی از صرافی‌ها ممکن است تنها یک بازار وجود داشته باشد و گزینه‌های تومان و تتر را در کنار هم قرار گرفته باشند در چنین صرافی‌هایی با کلیک بر روی هر کدام از ارزها، معاملات بر حسب همان ارز (تومان یا تتر) تنظیم می‌شود. برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در کارگزاری های خارجی نیازی به انجام فرایند احراز هویت نمی باشد و تنها با ثبت نام در آن ها امکان خرید و فروش بیت کوین فراهم می شود .

  • توکن‌های ERC20 بخش بزرگی از ارزهای دیجیتال موجود را تشکیل می‌دهند چرا که بسیاری از شرکت‌ها و استارتاپ‌های بلاک چینی، از قراردادهای هوشمند اتریوم برای ایجاد توکن‌های ERC20 استفاده می‌کنند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مطالب زیر را مطالعه کنید.
  • با انتخاب ارز مورد نظر در صرافی و کلیک بر روی این گزینه، قسمت انتقال نمایش داده می‌شود.

پس حتما برای انتخاب صرافی قیمت های رمز ارز در آن صرافی را با دیگر صرافی ها مقایسه نمایید، در صورتی که قیمت آنها رقابتی بود، سپس در آن صرافی شروع به معامله نمایید. در صورتی که قصد دارید قیمت خرید ریپل را غیر از قیمت بازار وارد کنید، به تب Limit وارد می‌شود و در آنجا خودتان باید قیمت موردنظرتان را بنویسید. این نوع ثبت سفارش برای باتجربه مناسب‌تر است و اگر صرفا قصد خرید ریپل و نگهداری آنرا دارید در تب Market با 2 کلیک می‌توانید اینکار را انجام دهید. پس از ورود به صفحه، فرم خرید و فروش ارز موردنظر را مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. اما تخصص چندانی نیاز نداشته و شما می‌توانید با تهیه ماینر و سایر تجهیزات استخراج، درآمد نسبتا خوبی را برای خود ایجاد کنید؛ بدون اینکه نیاز به مهارت یا وقت آزاد زیادی داشته باشید.

تجربه بدون کارمزد

استخراج بیت کوین یکی از روش‌های نسبتا مرسوم برای کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی است که نیازمند تجهیزات و سرمایه اولیه نسبتا پرهزینه‌ای است. با توجه به آنکه مقررات مشخصی در ارتباط با خرید و فروش و یا نگهداری ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین وضع نشده است، اما معامله و کسب درآمد از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای عموم مردم در هیچ کجای دنیا ممنوع نیست. در نتیجه نگهداری و یا معامله با ارزهای دیجیتال هیچگونه ممنوعیت قانونی ندارد مگر آنکه از طریق ارزهای دیجیتال دست به جرم‌هایی مانند پولشویی و یا تامین مالی برای انجام کارهای تروریستی بزنید. گفتنی است که به کارگیری ابزار مرتبط با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در تمام مراکز مالی کشور در سال ۱۳۹۶ از سوی بانک مرکزی ممنوع اعلام شد. مبنی بر اطلاعیه بانک مرکزی هرگونه به کار گیری ارزهای دیجیتال جهت خرید و فروش در موسسات مالی، بانک‌ها و صرافی‌هایی که دارنده مجوز از سوی بانک مرکزی هستند، از نظر قانونی ممنوع اعلام شد.

فروش و خرید ارز دیجیتال در صرافی کیف پول من

آموزش خرید و فروش بیت کوین چگونه بیت کوین معامله کنیم | آموزشگاه آپادانا تبریز

در حال حاضر ماینرهایی که توسط شرکت های بیت مین (Bitmain)، میکرو بی تی (MicroBT) و ای بنگ (Ebang) به بازار ارائه شده‌اند، بهترین و بهینه‌ترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین هستند. برای انجام احراز هویت، بعد از ورود به وارد حساب کاربری از داشبورد اصلی یا از بخش «تنظیمات حساب» وارد بخش تکمیل احراز هویت شوید و اطلاعات درخواستی شامل اطلاعات فردی و «تصویر احراز هویت» را بارگزاری کنید. پس از بارگزاری کامل اطلاعات،‌ کارشناسان پشتیبانی هویت شما را تایید کرده و با شما تماس می‌گیرند. همونطور که گفتیم، شما می تونین بیت کوین های خودتون رو در صرافی اینانس نیز به فروش برسونین. به همین منظور ما سعی می کنیم در ادامه مراحل فروش بیت کوین در صرافی اینانس رو برای شما یاد بدیم تا بتونین بیت کوین های خودتون رو در این صرافی بفروشین.

آیا خرید و فروش بیت کوین در ایران قانونی است؟